تریلر معرفی بخش دوم انیمه Me & Roboco منتشر شد.

تریلر معرفی بخش دوم انیمه Me & Roboco منتشر شد.

کارکنان انیمه تلویزیونی Me & Roboco که اقتباسی بر اساس مانگای من و روبوکو ( Boku to Roboko) اثر شوهی میازاکی (Boku to Roboko ) یک ویدیوی بصری و تبلیغاتی جدید را روز شنبه  نیمه دوم انیمه منتشر کردند. جهت مشاهده تیزر معرفی شده این انیمه لطفا به انتهای همین پست بخش ویدیو های مرتبط مراجعه کنید.


Boku to Roboko

این انیمه برای اولین بار در 4 دسامبر در تلویزیون توکیو و کانال های وابسته به آن پخش شد . هر قسمت پنج دقیقه است.


شخصیت های انیمه:


کمدین شان ماتسو در نقش روبوکو

مینامی تسودا در نقش بوندو تایرا

ریوتارو اوکیایو در نقش گاچی گوریل

شونسوکه تاکوچی در نقش موتسو کانئو

MAO در نقش مادوکا

سائه هیراتسوکا در نقش میکو

کوتونو میتسویشی در نقش مادر بوندو


آکیتارو دایچی (2001 سبد میوه ، دختر نینجا و استاد سامورایی ، کودوچا ) کارگردانی این انیمیشن را در استودیو گالوپ بر عهده دارد . Michihiro Sato دستیار کارگردان است و Sayuri Ooba بر فیلمنامه سریال نظارت دارد. یوکو ابارا طراحی کاراکترها، یوشیهیرو ساتو طراحی لوازم و مانامی کویاما کارگردان هنری است. کارکنان اضافی شامل آیامی مینووا به عنوان طراح کلید رنگ، رنا تانیموتو به عنوان مدیر فیلمبرداری، ماساافومی کاجینو به عنوان تدوینگر و کازویا تاناکا هستند.به عنوان کارگردان صدا.


Boku to Roboko


خلاصه داستان انیمه Boku to Roboko


روبات‌های اُردر مید در تمامی خانه‌های پیدا میشن و پسر 10 ساله‌ای به نام بوندو تایرا میفهمد که دوتا از همکلاسی‌های نزدیکش به نام‌های گاچی گوریلا و موتسو نیز اردر مید دارند. به خصوص موتسو که روباتی زیبا به نام مِیکو دارد که او را به شکلی عالی ماساژ میدهد و همراه با لبخند برایش نوشیدنی سرو میکند. حسادت به دوستانش باعتث میشود تا بوندو مادرش را راضی کند که یک اردر مید بخرند، به این امید که تجربه‌ای مشابه آن‌ها داشته باشد. هرچند درکمال ناباوری پیشخدمتی که جلوی در خانه‌ی آن‌ها ظاهر میشود به قدری عضله‌ای و دست و پا چلفتی است که موقع انجام کارهای ساده‌، تمام خانه رو نابود میکند. اسم این روبات روبوکو است و دقیقا نقطه‌ی مقابل چیزی است که بوندو میخواست. ولی باوجود این موضوع، بوندو همراه با دوستانش متوجه میشوند که روبوکو میتواند کارهایی فراتر از انتظارشان انجام دهد.

دانلود انیمه Boku to Roboko

اخبار
234
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.