تریلر جدید انیمه Jujutsu Kaisen 2nd Season شخصیت های جدیدی را فاش میکند.

تریلر جدید انیمه Jujutsu Kaisen 2nd Season شخصیت های جدیدی را فاش میکند.

دست اندکاران فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen یک ویدیوی تبلیغاتی جدید، تصویری جدید، اعضای جدید صداپیشه ها، کارگردان جدید و تاریخ پخش 6 جولای برای فصل دوم در روز شنبه را فاش کردند. جهت مشاهده تیزر معرفی شده این انیمه لطفا به انتهای همین پست بخش ویدیو های مرتبط مراجعه کنید.


Jujutsu Kaisen 2nd Season

شوتا گوشوزونو ( کارگردان قسمت 8، 17 جوجوتسو کایسن ) جایگزین پارک سونگو به عنوان کارگردان می شود. بازیگران جدید عبارتند از آنا ناگاسه در نقش ریکو آمانایی و تاکهیتو کویاسو در نقش توجی فوشی گورو.

این انیمه در تاریخ 6 جولای در MBS و TBS و 28 کانال وابسته به نمایش در خواهد آمد.

فصل دوم در دو پارت (چهارم یک سال) به مدت نیم سال پخش خواهد شد. این انیمه هر دو آرک "Kaigyoku/Gyokusetsu" و "Shibuya Incident" را پوشش میدهد.

انیمه تلویزیونی Jujutsu Kaisen در اکتبر 2020 به نمایش درآمد و دارای 24 قسمت بود. کرانچی رول انیمه را در خارج از آسیا پخش کرد و انیمه در ژاپن پخش شد و همچنین دوبله هایی به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و آلمانی پخش کرده است.


فیلم انیمه ای Jujutsu Kaisen 0 در دسامبر 2021 در ژاپن اکران شد و با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی در 18 مارس در ایالات متحده و کانادا اکران شد .

Gege Akutami مانگا را درمجله هفتگی Shonen Jump Shueisha در مارس 2018 راه اندازی کرد . Viz Media سه فصل اول مانگا را همزمان با ژاپن به عنوان بخشی از ابتکار Jump Start خود به زبان انگلیسی منتشر کرد. هنگامی که Vizبه مدل جدید Shonen Jump خود روی آورد ، این شرکت شروع به انتشار فصل های جدید مانگا به صورت دیجیتالی کرد. Shueisha همچنین مانگا را به صورت دیجیتالی در سرویس MANGA Plus خود منتشر می کند .

Viz Media جلد اول را شرح می دهد:

اگرچه یوجی ایتادوری شبیه نوجوان معمولی است، اما قدرت بدنی بی‌نظیر او چیزی است که باید دید! همه باشگاه‌های ورزشی می‌خواهند که او به آن ملحق شود، اما ایتادوری ترجیح می‌دهد با طردشدگان مدرسه در باشگاه تحقیقات غیبی معاشرت کند. یک روز باشگاه موفق می شود یک شیء نفرین شده مهر و موم شده را بگیرد. آن‌ها نمی‌دانند وقتی مهر و موم را بشکنند چه وحشتی ایجاد می‌کنند…

فیلم Jujutsu Kaisen 0 بر اساس داستان پیش درآمد مانگا Jujutsu Kaisen 0 Tokyo Toritsu Jujutsu Kōtō Senmon Gakkō (Jujutsu Kaisen 0: Tokyo Prefectural Jujutsu High School) توسط Gege Akutami ساخته شده است.


خلاصه داستان فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen


جوجوتسو کایسن داستان یک پسر دبیرستانی به نام یوجی ایتادوری است که با گروه جوجوتسو، یک سازمان مخفی مبارزه با شیاطین، آشنا می‌شود. او به عنوان یک جوجوتسو شروع به آموزش و تمرین مبارزه با شیاطین می‌کند و در این بین با دشمنان بسیاری روبرو می‌شود.


دانلود انیمه Jujutsu Kaisen 2nd Season  ( به محض انتشار )

اخبار
656
2
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.