صداپیشه های شخصیت های اصلی انیمه Nige Jouzu no Wakagimi معرفی شدند.

صداپیشه های شخصیت های اصلی انیمه Nige Jouzu no Wakagimi معرفی شدند.

تیزر منتشر شده از انیمه Nige Jouzu no Wakagimi در رویداد AnimeJapan 2023 شخصیت های اصلی به همراه صدا پیشه های آنها را معرفی میکند. جهت مشاهده سکانس معرفی شده این انیمه لطفا به انتهای همین پست بخش ویدیو های مرتبط مراجعه کنید.


صداپیشه تازه کار آساکی یوکاوا در نقش هوجو توکیوکی و یویچی ناکامورا در نقش سووا یوریشیگه بازی خواهند کرد.

یوتا یامازاکی (دستیار کارگردان برای Wonder Egg Priority ، کارگردان سریال هر دو سریال Love Rice ) کارگردانی انیمه را در CloverWorks بر عهده دارد و Yasushi Nishiya (کارگردان اصلی انیمیشن Pokémon the Movie: The Power of Us , Pokémon the Movie: I Choose You!) ) در حال طراحی شخصیت ها است.

Matsui مانگا را در Weekly Shonen Jump در ژانویه 2021 منتشر کرد . جلد نهم مانگا در 4 ژانویه منتشر شد و جلد دهم در 4 آوریل منتشر خواهد شد.


Nige Jouzu no Wakagimi


خلاصه داستان مانگا Nige Jouzu no Wakagimi


پس از قتل عام خانواده اش توسط آشیکاگا تاکاوجی خائن، توکیوکی با کمک تعدادی از نگهبانان وفادار که از پاکسازی نیز جان سالم به در برده اند، فرار می کند. یکی از آنها Suwa Yorishige، متحد قبیله هوجو و ارباب استان سووا است. یوریشیگه کمی عجیب و غریب همچنین ادعا می کند که روشن بین است و پیش بینی می کند که روزی توکیوکی حاکم ژاپن خواهد شد. اما در حال حاضر فرار از خاک دشمن در اولویت است!


ماتسویی به عنوان دستیار خالق مانگای Bobobo-bo Bo-bobo Yoshio Sawai کار کرد و سپس مانگا 23 جلدی Neuro - Supernatural Detective را در Weekly Shonen Jump در سال 2005 ارائه کرد. این مانگا الهام بخش یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی 25 قسمتی در سال 2007-2002 بود. و Viz Media پخش سریال را در سال 2011 آغاز کرد .

سپس ماتسویی مانگای Assassination Classroom را در سال 2012 را منتشر کرد و این مجموعه را در مارس 2016 با 21 جلد به پایان رساند . Viz Media مانگا را به زبان انگلیسی منتشر کرد. این مانگا الهام بخش یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی 22 قسمتی در سال 2015 بود، و فصل دوم 25 قسمتی سریال در سال 2016 برای اولین بار پخش شد. Funimation هر دو سریال را پخش کرد و آنها را در ویدیوی خانگی منتشر کرد. این مانگا همچنین الهام بخش فیلم کلاس ترور فیلم: 365 روز به وقت انیمه در سال 2016، و دو اقتباس از فیلم لایو اکشن در سال‌های 2015 و 2016 بود. جستجوی Korosensei! مانگا spinoff همچنین الهام بخش یک سری انیمه شبکه و یک فیلم انیمیشنی بود.


دانلود انیمه Nige Jouzu no Wakagimi ( همزمان با پخش )

اخبار
272
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.