ساخت انیمه تلوزیونی "Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I'm Not the Demon Lord" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I'm Not the Demon Lord" تایید شد


Kadokawa روز جمعه اعلام کرد که، انیمه ای اقتباسی از لایت ناول Akuyaku Reijou Level 99: Watashi wa Ura-Boss desu ga Maou dewa Arimasen بصورت تلوزیونی با عنوان (Akuyaku Reijou Level 99: Watashi wa Ura-Boss desu ga Maou dewa ArimasenVillainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I'm Not the Demon Lord ساخته خواهد شد. همچنین Kadokawa پوستری برای این انیمه تلوزیونی (تصویری که در بالا مشاهده میکنید) منتشر کرد.
فعلا خبری از استودیو سازنده انیمه، بازیگران و کارکنان انیمه اعلام نشده است.

انیمه تلوزیونی Akuyaku Reijou Level 99: Watashi wa Ura-Boss desu ga Maou dewa Arimasen در ژانر فانتزی و شوجو، اقتباسی از لایت ناول این اثر میباشد که به نویسندگی Tanabata, Satori و تصویرگری Tea، در تاریخ 10 می 2019 (20 اردیبهشت 1398) منتشر شده است. این لایت ناول در حال حاضر دارای پنج جلد میباشد. این لایت ناول ابتدا در ناول وب Shousetsuka ni Narou در 15 ژوئن 2018 شروع شد. سپس Kadokawa نسخه توسعه یافته و مصور این مجموعه را از 10 می 2019 تحت Kadokawa Books منتشر کرده است.

همچنین اوایل این ماه شرکت J-Novel Club اعلام کرد که مجوز انتشار این لایت ناول را به زبان انگلیسی دریافت کرده است.

خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در دنیایی که بازی‌های ویدئویی به شکل واقعیت پذیرفته شده‌اند، دختری بنام Yumiella Dolkness شخصیت منفی در این دنیا هست و بصورت مخفیانه رئیس Overpowered میباشد. اما میبینید که Yumiella همیشه تا این حد شرورو منفور نبوده است. او در زندگی گذشته اش یک دانشجوی درونگرا و گیمر بود. بنابراین وقتی متوجه می‌شود که به عنوان یک رئیس پنهان تناسخ یافته است، مصمم است از قهرمانان دور بماند و از مرگ او به دست آنها جلوگیری کند. تنها چیزی که او می خواهد یک زندگی خوب و آرام است. حیف که وقتی غرایز گیمر او شروع می شود، Yumiella نمی تواند خودش را نگه دارد.


به محض انتشار انیمه Akuyaku Reijou Level 99: Watashi wa Ura-Boss desu ga Maou dewa Arimasen میتوانید آن را از وبسایت و اپلیکیشن انی پلاس دانلود کنید.

اخبار
1K
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.