تیزر معرفی از انیمه تلوزیونی تازه تایید شده "Quality Assurance in Another World" منتشر شد

تیزر معرفی از انیمه تلوزیونی تازه تایید شده "Quality Assurance in Another World" منتشر شد

 


Kodansha روز جمعه اعلام کرد که انیمه اقتباسی از مانگای "Kono Sekai wa Fukanzen Sugiru" با عنوان (Kono Sekai wa Fukanzen SugiruQuality Assurance in Another World ساخته خواهد شد و در بهار 2024 (1403) منتشر خواهد شد. همچنین پوستر جدیدی از انیمه تلوزیونی (تصویری که در بالا مشاهده میکنید) منتشر شد.

همچنین دو بازیگر برای ایفای نقش به این انیمه ملحق شدند؛ که عبارتند از:

 Ishikawa در نقش Haga and

Hinaki Yano در نقش Nikola

انیمه تلوزیونی Kono Sekai wa Fukanzen Sugiru در ژانر فانتزی - ماجراجویی و بازی ویدئویی، توسط همکاری دو استودیو Studio Palette و 100studio منتشر خواهد شد.

برخی از دست اندرکارانی که نام آنها در ساخت این انیمه اعلام شده، شامل:

کارگردان: Umabiki, Kei

فیلمنامه نویس: Yasukawa, Shougo

خالق اصلی: Satou, Masamichi

این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Satou, Masamich مانگاکا این اثر، در تاریخ 30 می 2020 (10 خرداد 1399) در مجله Comic Days منتشر شد. Kodansha جلد هشتم را در 28 اکتبر منتشر کرد. جلد نهم در 12 آپریل منتشر خواهد شد. همچنین این مانگا  از 29 ژوئن 2021 توسط Kodansha USA به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان Quality Assurance in Another World منتشر شده است.

خلاصه داستان این انیمه:

Nikola یک دختر روستایی است که در مسافرخانه ای کار میکند... اما یک روز پس از حمله اژدهاها به آن مسافرخانه، با Haga پسر باهوشی که اطلاعات زیادی درباره همه چیز اطراف خود دارد اشنا میشود، و مجبور میشود با او راهی ماجوراجویی هایی میشود. اما Nikola و Haga هر دو رازهایی دارند که از همدیگر پنهان می کنند... رازهایی که وجود یکدیگر را تغییر میدهد...


به محض انتشار انیمه Kono Sekai wa Fukanzen Sugir میتوانید آن را از وبسایت و اپلیکیشن انی پلاس دانلود کنید.

اخبار
255
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.