برترین انیمه ها در ژانر یائویی

برترین انیمه ها در ژانر یائویی

برترین انیمه ها در ژانر یائویی


ژانر یائویی یکی از محبوب ترین ژانرها در صنعت انیمه میباشد. این ژانر بیشتر توسط مخاطبان خانم مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته.
آثارهای زیادی در ژانر یائویی درست شده ولی همه آنها به یک اندازه پرطرفدار نیستند.
در اینجا لیستی از بهترین انیمه ها در ژانر یائویی در اختیار شما قرار دادیم.


1. Junjou Romantica

انیمه Junjou Romantica در ژانر یائویی - کمدی - درام و عاشقانه در تاریخ 11 آپریل 2008 (23 فروردین 1387) توسط استودیو Studio Deen منتشر شد.

خلاصه:
داستان حول محور سه تا زوج مختلف میچرخه که هر کدوم به نوعی درگیر یه سری مسایل و روابط احساسی با هم میشن و یه سری مشکلات هم این وسط براشون پیش میاد که باعث اتفاقات تلخ و شیرین زیادی میشه…..

امتیاز: 7.51


2. Hybrid Child

انیمه Hybrid Child در ژانر یائویی - درام - تاریخی و علمی تخیلی در تاریخ 29 اکتبر 2014 (7 آبان 1393) توسط استودیو Studio Deen منتشر شد.

خلاصه:
کورودا سازنده ماهری که انسان های ماشینی به اسم "هایبرید چیلد"خلق کرد.مخلوقاتی که نه ماشین بودن نه عروسک خیمه شب بازی،اونها انعکاس عشق دیگران بهشونن.درحالی که اونا میتونن احساسات انسانی رو درک کنن و تصمیمات رو خودشون بگیرن ولی با این حال انسان نیستن و برای رشد به عشق و محبت نیاز دارن. کوتارو ایزومی وارث خانواده ثروتمند ایزومیه،اون وقتی یه هایبرید چیلد از توی سطل زباله پیدا میکنه میاره به خونشون،خانواده اون بارها بخاطر بی توجهیایی که بهشون میکرد سعی در دور انداختن هازوکی-اسمی که کوتارو برای هایبرید چیلد گذاشته-کردن.ولی با گذشت زمان روابط بین اونا رشد کرد و پیوند بین اونا قوی تر شد.ولی،بعد ده سال اونا متوجه یه چیز وحشتناک میشن:یه هایبرید چیلد ممکنه عمر جاودانه نداشته باشه. هایبرید چیلد متشکل از سه داستان کوتاه عاشقانست که روابط بین انسان های ماشینی و خالقانشونو به تصویر میکشه.

امتیاز: 7.55


3. Sekaiichi Hatsukoi

انیمه Sekaiichi Hatsukoi در ژانر یائویی - کمدی - درام و عاشقانه در تاریخ 9 آپریل 2011 (20 فروردین 1390) توسط استودیو Studio Deen منتشر شد.

خلاصه:
ریستو متنفره که بر خانواده اش تکیه کنه و به عنوان یه ویراستار تو شرکت پدرش کار میکنه و به خاطر مشکلاتی شخصی که براش میفته مجبور میشه از شرکت پدرش بیاد بیرون و استخدام یه شرکت دیگه میشه که سردبیر اون دوست دوران کودکیشه و تو این میان اتفافاتی بین این دو تا دوست قدیمی میفته و…

امتیاز: 7.66


4. Sasaki To Miyano

انیمه Sasaki to Miyano در ژانر یائویی - برشی از زندگی - فرهنگ اوتاکویی و مدرسه ای در تاریخ 10 ژانویه 2022 (20 دی 1400) توسط استودیو Studio Deen منتشر شد.

خلاصه:
میانو روزهای خودش رو در آرامش با خوندن کمیک های عشق پسران و نگرانی درمورد قیافه دخترونه اش میگذرونه - تا این که با سنپایش ساساکی درگیر میشه. ساساکی از هر فرصتی برای نزدیک شدن به میانو استفاده میکنه.

امتیاز: 8.24


5. Given


انیمه Given در ژانر یائویی - درام - موزیک و مدرسه ای در تاریخ 12 جولا 2019 (21 تیر 1398) توسط استودیو Lerche منتشر شد.

خلاصه:
تو ذهنم گیر کرده و نمی تونم از سرم بیرونش کنم. صدای مافویو سلاح دیوانه و خطرناکی است. آن روز، ریسوکا اوئنویاما حس کرد که نواختن گیتار و بسکتبال بازی کردن، که قبلا خیلی به آن ها علاقه داشت، خسته کننده شده است. سپس او به مافویو ساتو برخورد، که گیتار شکسته ای را در دست داشت و تصمیم گرفت آن را تعمیر کند. لحظه ای که اوئنیاما تعمیر گیتار را به اتمام رساند، مافویو کاملا به او وابسته شد. ولی بعد از شنیدن صدای مافویو تاثیر عمیقی روی او گذاشت.

امتیاز: 8.34

معرفی
26K
4
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.