ساخت فصل سوم انیمه تلوزیونی "To Your Eternity" تایید شد

ساخت فصل سوم انیمه تلوزیونی "To Your Eternity" تایید شد

حساب کاربری رسمی توییتر انیمه تلویزیونی (Fumetsu no Anata eTo Your Eternity روز یکشنبه اعلام کرد که، فصل سوم این انیمه تلوزیونی ساخته خواهد شد. این حساب کاربری نشان داد که سفر Fushi با آرک فصل جدید «This World» ادامه خواهد یافت.

بیستمین و آخرین قسمت فصل دوم ساعاتی پیش در روز یکشنبه در ژاپن پخش شد.

این فصل با عنوان "Fumetsu no Anata e 2nd Season" در 23 اکتبر 2022 (1 آبان 1401) در NHK Educational پخش شد. Crunchyroll این فصل انیمه را در سرتاسر جهان به جز آسیا پخش میکند، و همچنین برای این انیمه یک دوبله انگلیسی درحال پخش کردن میباشد.

اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Fumetsu no Anata e" در 12 آپریل 2021 (23 فروردین 1400) همانند فصل دوم در 20 قسمت در NHK Educational پخش شد. ابتدا قرار بود این انیمه در اکتبر 2020 اکران شود، اما به دلیل تأثیر شدید ویروس کووید-19 بر برنامه تولید انیمه تا آپریل 2021 به تعویق افتاد. همچنین Crunchyroll این انیمه را استریم کرد.

انیمه تلوزیونی Fumetsu no Anata e در ژانر شونن - درام - ماوراء طبیعی و ماجراجویی، توسط استودیو Brain's Base به کارگردانی Murata, Masahiko منتشر شد.

دیگر عواملی که در ساخت این انیمه نقش داشتند، عبارتند از:

کارگردانی صدا: Takadera, Takeshi

فیلمنامه نویس: Fujita, Shinzou

تهیه کننده اجرایی: Simone, Jamie

موسیقی: Kawasaki, Ryou

اجرای آهنگ تیتراژ ها: Hamauzu, Masashi و Utada, Hikaru

و...

همچنین این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین عنوان میباشد که توسط Ooima, Yoshitoki مانگاکا این اثر در مجله هفتگی Shounen Magazine در تاریخ 9 نوامبر 2016 (19 آبان 1395) منتشر شد. آرک اول مانگا در دسامبر 2019 به پایان رسید. آرک دوم در ژانویه 2020 منتشر شد و در اکتبر 2022 به پایان رسید. ارک سوم مانگا در 25 ژانویه منتشر شد.

Kodansha Comics USA این مانگا را به انگلیسی به عنوان To Your Eternity منتشر و از 31 اکتبر 2017 این مجموعه را به صورت فیزیکی منتشر میکند. همچنین به زبان اسپانیایی توسط Milky Way Ediciones، به زبان فرانسوی توسط Pika Édition و به زبان روسی توسط Istari Comics منتشر شده است. همچنین Crunchyroll همزمان با انتشار ژاپنی، مانگا را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر میکند.

این مانگا در چهل و سومین دوره جوایز سالانه Kodansha Manga در ماه می ۲۰۱۹ جایزه بهترین مانگا Shōnen را دریافت کرد.


به محض انتشار انیمه Fumetsu no Anata e Season 3 میتوانید آن را از وبسایت و اپلیکیشن انی پلاس دانلود کنید.

جهت دانلود تمام انیمه های مرتبط Fumetsu no Anata e کلیک کنید

اخبار
1K
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.