ساخت انیمه .Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi تایید شد | همراه تریلر

ساخت انیمه .Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi تایید شد | همراه تریلر

شرکت Aniplex روز دوشنبه در جریان استریم Aniplex Online Fest، در خبری رسمی و کوتاه ساخت یک انیمه تلوزیونی جدید با عنوان ".Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi" را تایید کرد. در ادامه این پخش زنده شرکت Aniplex از تریلر و پوستری رسمی برای معرفی این انیمه جدید رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده مشخص کرد این انیمه تلوزیونی در سال 2025 (1403 - 1404) توسط استودیو P.A. Works به کارگردانی Tadahito Matsubayashi، منتشر خواهد شد.


همچنین پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi.


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Aya Hirakawa، مانگاکا این اثر، در تاریخ 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) در مجله Shounen Sunday منتشر شد. 

Shogakukan یازدهمین جلد از این مانگا را در 18 اکتبر منتشر خواهد کرد.

Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi.


خلاصه داستان این تلوزیونی:

Yuu پسر یک بازیگر مشهور و معروف به اسم Subaru Ayase بود. وقتی Yuu به مدرسه خیلی معروف Saika رفت، همه ازش انتظار داشتن که مثل مادرش خیلی بااستعداد باشه. این مدرسه جایی بود که دانش‌آموزها می تونستن استعدادهاشون رو بهتر کنن. اما برعکس مادرش، Yuu اصلا بااستعداد نبود و خیلی معمولی بود. توی این مدرسه سه تا دختر به اسم‌های Miwa، Niko و Kazuki خیلی معروف بودن و همه بهشون می گفتن "سه امپراطور". این سه تا دختر خیلی باهوش و توانا بودن. یکی شون توی شگی، یکی توی ورزش‌های رزمی و یکی دیگه توی هنرهای نمایشی خیلی خوب بود. Yuu هیچ وقت فکر نمی‌کرد بتونه مثل این سه تا دختر باشه اما یک روز...


دانلود انیمه .Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi (به محض انتشار)

اخبار
46
0
2 روز پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.