تاریخ پخش فصل دوم انیمه Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan مشخص شد | همراه تریلر

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan مشخص شد | همراه تریلر

شرکت Aniplex روز دوشنبه در جریان استریم Aniplex Online Fest در پنل فرنچایز "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan" از جدیدترین تریلر رسمی منتشر شده برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Kyoto Douran" به همراه پوستر رسمی از آن رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده علاوه بر نمایش دادن آهنگ تم اصلی انیمه، تاریخ پخش دقیق انیمه را نیز مشخص میکند.

آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "Iranai mono (いらないもの)" با همکاری Tatsuya Kitani و Natori و آهنگ اندینگ با عنوان "Suikousetten (水光接天)" توسط گروه NOMELON NOLEMON درحال اجرا میباشد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2023 (13 مهر 1403) از شبکه های تلوزیونی Fuji TV, Kansai TV, Tokai TV, Akita TV, Iwate Menkoi TV, Sendai Television Incorporated, Sakuranbo Television Broadcasting Corporation, Fukushima TV, Niigata Sogo Television Inc., TV Shizuoka, TV Shinhiroshima, TV Ehime, TV Nishinippon, Saga TV, TV Kumamoto, and Kagoshima TV در سراسر ژاپن به نمایش در بیاید.

همچنین این انیمه در 9 اکتبر از Hokkaido Cultural، در 14 اکتبر از San-in Chuo Television، در 28 اکتبر از سرویس Animax و در 31 اکتبر توسط Kochi Sun Sun پخش خواهد شد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Kyoto Douran


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)" برای اولین بار در تاریخ 7 جولای 2023 (16 تیر 1402) در واحد برنامه ریزی Noitamina از Fuji TV و سایر مکان‌ ها ساعت 00:55 بامداد نمایش داده شد. شرکت Crunchyroll طبق اعلام قبلی خود این انیمه را در حین در ژاپن، پخش کرد.

این انیمه همانطور که اعلام شده بود سری اصلی مانگا را دوباره اقتباس میکند.

این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن - اکشن - عاشقانه - تاریخی و هنر های رزمی، توسط استودیو LIDENFILMS ساخته شده است.

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی با عنوان "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen" میباشد که در مجله .Jump SQ در تاریخ 4 نوامبر 2016 (14 آبان 1395) توسط Nobuhiro Watsuki مانگاکا این اثر منتشر شده است. همچنین Viz Media به طور همزمان مانگا را به زبان انگلیسی منتشر میکرد، اما پس از توقف مانگا در سال 2017 متوقف شد.

Watsuki برای اولین بار مانگا اصلی 28 جلدی "Rurouni Kenshin" خود را در مجله هفتگی Shonen Jump در سال 1994 (1373) منتشر کرد. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Rurouni Kenshin توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint از 23 دسامبر 2003 تا 5 جولای 2006 و دوباره در نسخه 3-in-1 omnibus تحت Shonen Jump VIZBIG imprint از 29 ژانویه 2008 تا 16 مارس 2010 منتشر شد.

ناشر از 3 ژانویه 2017 این مجموعه را در 3 در 1 omnibuses منتشر کرده است. از آن زمان، این مانگا در یک مجموعه انیمه تلویزیونی 95 قسمتی، یک فیلم سینمایی، سه پروژه انیمه ویدیویی اصلی، پنج فیلم لایو اکشن و یک موزیکال صحنه ای توسط گروه تئاتر موزیکال Takarazuka Revue اقتباس شده است.

این مانگا همچنین بیش از 72 میلیون نسخه در سراسر جهان تیراژ دارد.

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ده سال از پایان دوره باکوماتسو گذشته، دوران جنگی که شهروندان علیه شوگون های توکوگاوا قیام کردن. انقلابیون می خواستن کشوری مملو از صلح و رونق و عاری از ظلم پدید بیارن. حالا عصر جدید میجی فرا رسیده، اما هنوز صلحی در کار نیست. شمشیر زدن ممنوعه اما مردم همچنان در خیابان ها کشته میشن. یتیمان جانبازان جنگ جایی برای رفتن ندارن، در حالی که دولت صرفا حاضره دهنشون رو با پول ببنده. یکی از سامورایی‌های سرگردان، کنشین هیمورا، هنوز دست به کاتاناست تا مطمئن شه ارزش‌هایی که براشون جنگیده و زندگی‌هایی که برای ساختن این دوره گرفته، ارزششو داشته باشن. زمانی که به نام هیتوکیری باتوسای شناخته میشد، از اون به عنوان بی رحم ترین قاتل بین انقلابیون یاد می کردن. کنشین که حالا سرتاسر پر از گناه شده، قسم خورده که دیگه هرگز جون کسی رو نگیره و آدم نکشه، چون ممکنه هرگز صلح رو درک نکنه و دوباره مثل قبل یه قاتل بی رحم بشه. حالا توی سال یازدهم میجی، کنشین به طور تصادفی با کائورو کامیا، مالک و سرپرست باشگاه دوجو کوچیکی، مواجه میشه که ازش می خوان در اون باشگاه رو تخته کنه. دلیل نیروی پلیس اینه که کسی توی این باشگاه به نام باتوسای آموزش دیده که قتل های سریالی به راه انداخته. سرگردانی کنشین فعلاً متوقف میشه چون می خواد به کائورو کمک کنه که هم نام باشگاه رو پاک کنه و هم نام خودش رو. اما تا کی می تونه از گذشته ش دور بمونه؟


دانلود انیمه Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Kyoto Douran (به محض انتشار)

اخبار
47
0
2 روز پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.