تریلر و پوستر جدید فصل دوم انیمه Ore dake Level Up na Ken منتشر شد

تریلر و پوستر جدید فصل دوم انیمه Ore dake Level Up na Ken منتشر شد

شرکت Aniplex روز دوشنبه در جریان استریم Aniplex Online Fest، در پنل فرنچایز "Ore dake Level Up na Ken" از تریلر جدید و پوستری رسمی برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Ore dake Level Up na Ken Season 2: Arise from the Shadow) Solo Leveling Season 2: Arise from the Shadow رونمایی کرد.

در این تریلر منتشر شده مشخص شد که این انیمه در ژانویه 2025 (دی 1403) از شبکه های تلوزیونی در سراسر ژاپن پخش خواهد شد. همچنین شرکت Crunchyroll چندی پیش اعلام کرده بود که این انیمه را در حین پخش در ژاپن، استریم خواهد کرد.

همچنین در جریان این رویداد اعلام شد که این فرنچایز یک انیمه سینمایی با عنوان (Ore dake Level Up na Ken: ReAwakeningSolo Leveling: ReAwakening که خلاصه ای از فصل اول و دو قسمت ابتدایی فصل دوم میباشد، دریافت کرده است.

این انیمه سینمایی در 29 نوامبر 2024 (9 آذر 1403) در سینماهای ژاپن و کره جنوبی اکران خواهد شد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Ore dake Level Up na Ken Season 2: Arise from the Shadow


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Ore dake Level Up na Ken) Solo Leveling برای اولین بار در تاریخ 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402) در ژاپن به نمایش در آمد. همچنین شرکت Crunchyroll طبق اعلام خود این انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و خاورمیانه پخش کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی - اکشن و ماجراجویی، توسط استودیو A-1 Pictures ساخته شده بود.

Ore dake Level Up na Ken


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی رو با قلمروی جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جونورهای پست، مردم عادی قدرت های مافوق بشری دریافت کردن و به "شکارچی" معروف شدن. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچی‌هاست، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه-ای، به عنوان "ضعیف ترین جهان" شناخته می‌شه. با این حال، اون به طور خستگی ناپذیر هیولاها رو توی دروازه‌های رده پایین شکار می‌کنه تا هزینه‌های پزشکی مادرش رو پرداخت کنه. با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کنه که جین وو، که معتقده تنها کسیه که توی ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته جون خودش رو از دست داده، سه روز بعد توی بیمارستان از خواب بیدار می‌شه و یک صفحه اسرارآمیز در مقابلش شناور می‌شه. این "درخواست ورود" ایجاب می‌کنه که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید رو تکمیل کنه، یا با یک جریمه درست و حسابی روبرو بشه. جین وو که اولش به دلیل سختی زیاد، تمایلی به انجامش نداشت، به زودی متوجه می‌شه که این ممکنه اون رو به یکی از ترسناک‌ترین شکارچی‌های جهان تبدیل کنه.


دانلود انیمه Ore dake Level Up na Ken Season 2: Arise from the Shadow (به محض انتشار)

اخبار
159
0
2 روز پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.