ساخت انیمه Kaoru Hana wa Rin to Saku تایید شد | همراه تریلر

ساخت انیمه Kaoru Hana wa Rin to Saku تایید شد | همراه تریلر

شرکت Aniplex روز دوشنبه در جریان استریم Aniplex Online Fest در خبری رسمی و مهم ساخت انیمه تلوزیونی (Kaoru Hana wa Rin to SakuThe Fragrant Flower Blooms with Dignity را تایید کرد.

شرکت Aniplex در ادامه این رویداد از تریلر و پوستری برای معرفی این انیمه جدید رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده مشخص کرد که این انیمه تلوزیونی قرار است در سال 2025 (1403 - 1404) از شبکه های تلوزیونی در سراسر ژاپن به نمایش در بیاید. همچنین این انیمه در ژانر مدرسه ای , درام , عاشقانه، توسط استودیو CloverWorks ساخته میشود.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Kaoru Hana wa Rin to Saku


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Saka Mikami، مانگاکا این اثر، در تاریخ 21 اکتبر 2021 (29 مهر 1400) در مجله Magazine pocket منتشر شد. این مانگا به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان The Fragrant Flower Blooms with Dignity توسط Kodansha USA از طریق K Manga درحال انتشار میباشد.

این مانگا همچنین به ترتیب در سال های 2023 و 2024 نامزد چهل و هفتمین و چهل و هشتمین دوره جوایز Kodansha Manga در بخش Shounen شد.

همچنین مانگای این اثر را میتوانید در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.

Kaoru Hana wa Rin to Saku


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

دو دبیرستان در همسایگی هم وجود دارند. دبیرستان چیدوری، یک مدرسه پسرانه‌ی سطح پایین که به مدرسه‌ی احمق‌ها معروف است، و دبیرستان دخترانه کیکیو، یک مدرسه دخترانه برای دختران ثروتمند و نجیب. رینتارو تسوموگی، دانش آموز سال دوم در دبیرستان چیدوری که شخصیت آرام اما ظاهری خشن دارد، با کائوروکو واگوری، دختری که به عنوان مشتری به قنادی خانوادگی آنها سر می‌زند، آشنا می‌شود. رینتارو از گذراندن وقت با کائوروکو احساس خوبی دارد، اما دانش‌آموزان این دو مدرسه به شدت از یکدیگر متنفر هستند. رینتارو نگران است که با ارتباطش با کائوروکو، برای او دردسر درست کند....


دانلود انیمه Kaoru Hana wa Rin to Saku (به محض انتشار)

اخبار
73
0
2 روز پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.