تاریخ پخش فصل دوم انیمه Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru مشخص شد

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru مشخص شد

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru، روز دوشنبه از تریلر جدیدی برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی را با عنوان (Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru 2nd Season) As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World Season 2 رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده تاریخ پخش دقیق این انیمه را بصورت رسمی فاش کرد. 

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2024 (8 مهر 1403) از شبکه های تلوزیونی CBC، TBS و 26 کانال وابسته دیگر در سراسر ژاپن پخش خواهد شد. 

همچنین برخی از بازیگرانی که حضور آنها در فصل دوم تایید شد، عبارتند از:

Natsumi Fujiwara در نقش Ars Louvent

Taito Ban در نقش Ritsu Muses

Narumi Kaho در نقش Charlotte Wraith

Miho Okasaki در نقش Rosell Kischa

Kana Hanazawa در نقش Lycia Plaid

Hitomi Nabatame در نقش Mireille Grandion

Haruka Tomatsu در نقش Fahm

Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru) As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World در تاریخ 7 آپریل 2024 (19 فروردین 1403) در ژاپن در واحد برنامه ریزی "Agaru Anime" در کانال های CBC، TBS و 26 شبکه دیگر وابسته به آن به نمایش در آمد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی ، ماجراجویی ، ایسکای و تناسخ، توسط استودیو studio MOTHER ساخته شده بود.

Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در عنوان "Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru: Jakushou Ryouchi wo Uketsuida node, Yuushuu na Jinzai wo Fuyashiteitara, Saikyou Ryouchi ni Natteta" میباشد که به نویسندگی Miraijin A و تصویرگری JIMMY در تاریخ 2 جولای 2020 (12 تیر 1399) منتشر شده است.

این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World، از 14 مارس 2023 توسط Kodansha USA  درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shōsetsuka ni Narō در اکتبر 2019 منتشر شد.

Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

یک روز یک حقوق بگیر دولتی می‌میرد و به عنوان آرس لوُنت، پسر یک اشراف زاده تناسخ پیدا می‌کند. علی‌رغم اینکه در شمشیرزنی یا جادو هیچ استعدادی ندارد، اما مهارتی در اختیار دارد که هیچ کس دیگری نداد: ارزیابی. آرس با استفاده از این توانایی می‌تواند میزان قدرت فعلی یک شخص، میزان پتانسیل یک شخص و حوزه‌ی استعدادهای آن‌ها را تعیین کند. این مهارت به خصوص در شرایط فعلی کشور بسیار حیاتی‌ـست. دولت فاسد، شورش‌هایی که اغلب اتفاق می‌افتد و نجیب‌زادگان مناطق دور و اطراف که استحکامات خود را برای آغاز یک نبرد همه‌جانبه تقویت می‌کنند. با این ذهنیت، آرس متوجه می‌شود که او هم باید افراد بااستعداد را دور هم جمع کند. یک خارجی آزار دیده و قربانی نژادپرستی اما دارای مهارت فوق‌العاده در شمشیربازی، یک برده‌ با استعدادی ناشناخته شده در جادو و پسری ترسو با عطش سیر نشدنی برای دانش، چنین استعدادهای حمایت خود را از آرس اعلام می‌کنند چون اون می‌خواهد قدرتمندترین قلمرو را پایه‌گذاری کند.


دانلود انیمه Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
92
0
1 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.