تاریخ پخش انیمه Raise wa Tanin ga Ii مشخص شد | همراه تریلر

تاریخ پخش انیمه Raise wa Tanin ga Ii مشخص شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Raise wa Tanin ga IiYakuza Fiancé روز دوشنبه از تریلر جدیدی برای این انیمه تلوزیونی رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده اسامی بازیگران تازه ملحق شده به تیم بازیگری این انیمه را اعلام و همچنین تاریخ پخش این انیمه را بصورت رسمی فاش کرد.

همچنین این تریلر فاش کرد آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "UNDER and OVER" توسط گروه THE ORAL CIGARETTES و آهنگ اندینگ "Nani Warotonnen (なに笑ろとんねん)" توسط Yoshino درحال اجرا میباشد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 7 اکتبر 2024 (16 مهر 1403) از شبکه تلوزیونی Tokyo MX در سراسر ژاپن به نمایش در بیاید. همچنین این انیمه در 9 اکتبر توسط AT-X پخش خواهد شد. شرکت Crunchyroll هم چندی پیش اعلام کرده بود این انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه پخش خواهد کرد.

Raise wa Tanin ga Ii


برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Hitomi Ueda در نقش Yoshino Somei

Akira Ishida در نقش Kirishima Miyama

Kōji Yusa در نقش Shoma Toriashi

Hiroshi Kamiya در نقش Azami Suo

Yōji Ueda در نقش Renji Somei

Kazuya Nakai در نقش Gaku Miyama

و...

انیمه تلوزیونی Raise wa Tanin ga Ii در ژانر سینن , عاشقانه , جرائم سازمان‌یافته، توسط استودیو Studio Deen درحال ساخت میباشد.

برخی از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان: Toshifumi Kawase

کارگردان صدا: Takuya Hiramitsu

فیلمنامه نویس: Rika Nakase

موسیقی: Masato Suzuki

و...

Raise wa Tanin ga Ii


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Asuka Konishi مانگاکا این اثر، در تاریخ 25 آگوست 2017 (3 شهریور 1396) در مجله Afternoon منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Yakuza Fiancé: Raise wa Tanin ga Ii توسط Seven Seas Entertainment از 6 دسامبر 2022 درحال انتشار میباشد. این مجموعه همچنین به صورت دیجیتالی نیز از طریق K Manga منتشر شده است.

Kodansha هشتمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 23 اکتبر منتشر کرد.

این مانگا همچنین در چهارمین دوره جوایز مانگا Tsugi ni Kuru در سال 2018 برنده جایزه بزرگ شد.

Raise wa Tanin ga Ii


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Yoshino به عنوان شاهزاده خانم یاکوزا، خانواده جنایتکار Osaka Somei بزرگ شده است. همه به خاطر نگاه تیزبین و سنگینش او را تنها گذاشتند. اما وقتی پدربزرگش با خانواده جنایتکار Miyama مستقر در توکیو، آتش بس امضا میکند، به او پیشنهاد نامزدی با نوه رهبر Miyama، پسری بنام Kirishima داده می شود. در ابتدا، Kirishima دوست داشتنی و مودب به نظر میرسد - اما وقتی او جنبه تاریک خود را نشان میدهد، مشخص میشود که بیش از هر گانگستری که Yoshino دیده است...


دانلود انیمه Raise wa Tanin ga Ii (به محض انتشار)

اخبار
87
0
1 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.