تاریخ پخش فصل دوم انیمه MF Ghost مشخص شد | همراه تریلر

تاریخ پخش فصل دوم انیمه MF Ghost مشخص شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی "MF Ghost" روز جمعه از تریلر جدیدی برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "MF Ghost 2nd Season" به همراه پوستر جدیدی از آن رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده تاریخ پخش دقیق این انیمه را بصورت رسمی مشخص کرد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 7 اکتبر 2024 (16 مهر 1403) از شبکه های تلوزیونی Tokyo MX، BS11 و RKB Mainichi Broadcasting و سپس  از YTV، TV Aichi و Animax و سرویس های Lemino و Prime Video در سراسر ژاپن به نمایش در بیاید.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

MF Ghost 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "MF Ghost" در تاریخ 1 اکتبر 2023 (9 مهر 1402) در کانال های Tokyo MX، BS11 و RKB Mainichi Broadcasting به نمایش در آمد. این انیمه همچنین سپس در کانال های Animax، TV Aichi، Shizuoka Broadcasting System، TV Setouchi، Tochigi TV و YTV هم پخش شد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر سینن و مسابقه ای، توسط استودیو Felix Film ساخته شده بود.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه حضور داشتند، عبارتند از:

Yūma Uchida در نقش Kanata Katagiri (Kanata Livington)

Ayane Sakura در نقش Ren Saionji

Daisuke Ono در نقش Shun Aiba

Hiroshi Kamiya در نقش Michael Beckenbauer

Daisuke Namikawa در نقش Daigo Ōishi

Junichi Suwabe در نقش Kaito Akaba

و...

MF Ghost


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همی عنوان میباشد که برای اولین بار توسط Shuuichi Shigeno مانگاکا این اثر در تاریخ 4 سپتامبر 2017 (13 شهریور 1396) در مجله هفتگی Young Magazine منتشر شده است. این مانگا از 11 ژانویه 2022 توسط Kodansha USA و Comixology به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

شانزدهمین جلد گردآوری شده مانگا در 6 فوریه 2023 در ژاپن ارسال شد.

MF Ghost


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

سال ۲۰۲x میلادی است، آینده‌ای بعد از اتفاقات انیمه Initial D. اتوموبیل‌های خودران در ژاپن متداول شده‌اند و از جاده‌های عمومی برای مسابقات اتوموبیل‌رانی استفاده می‌شود. در چنین دوره‌ای از تاریخ، یک مسابقه با نام MFG در سراسر جهان معروف شده است. پورشه، فراری، لامبورگینی و ... شرکت‌کنندگان به شرکت در مسابقه با سریع‌ترین اتوموبیلشان دعوت شده‌اند. کاناتا ریوینگتون، یکی از این شرکت‌کنندگان، که فارغ‌التحصیل یک مدرسه مسابقات اتوموبیل‌رانی انگلیسی است، به ژاپن بازمی‌گردد تا به اهدافش برسد.


دانلود انیمه MF Ghost 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
61
0
1 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.