تاریخ پخش انیمه تلوزیونی Tono to Inu مشخص شد | همراه تریلر

تاریخ پخش انیمه تلوزیونی Tono to Inu مشخص شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی "Tono to Inu" روز چهارشنبه از تریلر جدید منتشر شده برای این انیمه تلوزیونی به همراه پوستر رسمی از آن رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده آهنگ تم اصلی این انیمه را نمایش و همچنین تاریخ پخش دقیق آن را نیز فاش کرد.

آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "Little Lovers" توسط گروه SUPER★DRAGON درحال اجرا میباشد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 10 اکتبر 2024 (19 مهر 1403) در ژاپن از شبکه های تلوزیونی Tokyo MX و MBS به نمایش در بیاید.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Tono to Inu


انیمه تلوزیونی Tono to Inu در ژانر برشی از زندگی , تاریخی , سامورایی , حیوانات خانگی، توسط همکاری دو استودیو OLM و Live2D Creative Studio درحال ساخت میباشد.

تنها بازیگر معرفی شده Akio Ootsuka در نقش Lord میباشد.

Tono to Inu


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط توسط Rie Nishida، مانگاکا این اثر در تاریخ 18 مارس 2021 (28 اسفند 1399) در مجله Comic Polaris منتشر شد.

این مانگا در ابتدا به عنوان یک کمیک وب در حساب توییتر نویسنده آن Nishida، در 6 نوامبر 2020 منتشر شد. سپس مجله Comic Polaris در 18 مارس 2021 بصورت رسمی انتشار آن را آغاز کرد.

Flex Comix چهارمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 15 اکتبر منتشر خواهد کرد.

Tono to Inu


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در دوران جنگجویان، افرادی بودند که کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دادند که شبیه شیاطین یا خدایان بود - اما آنها برای زمان گذشته است. اکنون ارباب در یک خانه‌ی قدیمی و فقیر زندگی می‌کند. او که در چنین شرایطی میباشد با یک سگ تنها روبرو می‌شود. ارباب با دیدن ظاهر عجیب و غریب سگ، دلش به حالش می‌سوزد و به سمت او دست خود را دراز میکند، اما به زودی با رفتارهای شیطنت‌آمیز سگ سرگرم میشود.از آن روز به بعد، ارباب و سگ با هم زندگی می‌کنند. ارباب ترسناک و سگ شاد با هم صلح و هماهنگی را به زندگی خود می‌آورند.


دانلود انیمه Tono to Inu (به محض انتشار)

اخبار
63
1
2 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.