پوستر رسمی فصل دوم انیمه Sasaki to Pii-chan منتشر شد

پوستر رسمی فصل دوم انیمه Sasaki to Pii-chan منتشر شد

روز یکشنبه در رویداد پخش زنده "MF Bunko J Natsu no Gakuensai 2024" (MF Bunko J Summer School Festival 2024)، از پوستر جدید رسمی برای فصل دوم فرنچایز Sasaki and Peeps، با عنوان (Sasaki to Pii-chan Season 2Sasaki and Peeps Season 2 رونمایی شد.

خبر ساخت فصل دوم این انیمه بصورت رسمی بعد اتمام فصل اول آن اعلام شد.


پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Sasaki to Pii-chan Season 2


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Sasaki to Pii-chan) Sasaki and Peeps برای اولین بار در تاریخ 5 ژانویه 2024 (15 دی 1402) با یک قسمت ویژه یکساعته در کانال AT-X ساعت 21:00 به نمایش در آمد. سپس این انیمه در کانال های Tokyo MX، Sun TV، BS NTV و KBS Kyoto بعدا پخش  شد.

همچنین شرکت Crunchyroll طبق اعلام خود این مجموعه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه پخش کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی ، فانتزی و ماجراجویی، توسط استودیو .SILVER LINK ساخته شده بود.

Sasaki to Pii-chan


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Buncololi با تصویرگری Kantoku، در تاریخ 25 ژانویه 2021 (6 بهمن 1399) منتشر شده است. این لایت ناول از 16 آگوست 2022 به زبان انگلیسی با عنوان Sasaki and Peeps توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبساست Kakuyomu در 4 دسامبر 2018 شروع شد و سپس شرکت Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را از 25 ژانویه 2021 منتشر کرده است.

لایت ناول Sasaki to Pii-chan همچنین برنده جایزه Tankōban در بخش ناول، در سال 2022 شده است.

Sasaki to Pii-chan


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ساساکی یک کارمند میانسال دفتری است که در ژاپن زندگی می‌کند. او که از دنیای شرکت‌های بی‌محتوا خسته شده است، در جستجوی همراه جدیدی به فروشگاه حیوانات خانگی می‌رود. در آنجا یک پرنده فوق‌العاده جذاب به نام پیپس را پیدا می‌کند و او را به خانه می‌برد. اما ساساکی به سرعت متوجه می شود که پیپس یک پرنده معمولی نیست... او یک جادوگر قدرتمند از دنیایی دیگر است! آنها باهمدیگر در مسیر یک ماجراجویی جادویی پر از شمشیر و جادو قدم برمی‌دارند.


دانلود انیمه Sasaki to Pii-chan Season 2 (به محض انتشار)

اخبار
70
1
2 هفته پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.