ساخت انیمه Ame to Kimi to تایید شد

ساخت انیمه Ame to Kimi to تایید شد

وبسایت رسمی شرکت Kodansha روز چهارشنبه در خبری رسمی ساخت انیمه تلوزیونی جدیدی با عنوان "Ame to Kimi to" که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد را تایی کرد. بعد این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از پوستری رسمی برای معرفی این انیمه رونمایی شد.

همچنین این وبسایت فاش کرد که این انیمه قرار است در سال 2025 (1403 - 1404) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در بیاید.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Ame to Kimi to


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Kou Nikaidou، مانگاکا این اثر، در تاریخ 17 آگوست 2020 (27 مرداد 1399) در مجله هفتگی Young Magazine منتشر شد. این مانگا از 23 نوامبر 2021 به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان With You and the Rain توسط Kodansha USA درحال انتشار میباشد.

Kodansha ششمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در دسامبر 2023 منتشر و جلد هفتم را در 5 سپتامبر منتشر خواهد کرد.

همچنین انتشارات Kodansha USA جلد ششم را در 28 می منتشر کرد.

Ame to Kimi to


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

یه روز که بارون شدیدی می بارید، خانومی کنار جاده یه حیوون خیلی عجیب و غریب دید. حیوون کوچولو با یه نگاه مظلوم به خانم نگاه میکرد و ازش خواهش میکرد که ببرتش خونه. حتی یه چتر هم به خانم داد تا نشون بده چقدر باهوشه و می خواد بهش کمک کنه. خانم که از این همه باهوش بودن حیوون تعجب کرده بود، دلش سوخت و اونو با خودش برد خونه. از اون روز به بعد، این حیوون عجیب و غریب همدم خانم شد و زندگی جالبی رو با هم شروع کردن.


دانلود انیمه Ame to Kimi to (به محض انتشار)

اخبار
56
0
4 هفته پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.