ساخت انیمه Wondance تایید شد

ساخت انیمه Wondance تایید شد

 حساب توییتر رسمی مانگا "Wondance" روز چهارشنبه در خبری رسمی اعلام کرد، ساخت یک انیمه تلوزیونی اقتباسی از این مانگا با عنوان "Wondance" توسط استودیو پرآوازه و محبوب Madhouse با همکاری استودیو Cyclone Graphics تایید شده است. بعد این خبر وبسایتی رسمی برای این انیمه تلوزیونی جدید افتتاح و در آن از پوستری رسمی برای معرفی این انیمه رونمایی شد.

همچنین این وبسایت فاش کرد که این انیمه تلوزیونی قرار است در سال 2025 (1403 - 1403) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در بیاید.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Wondance


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Coffee، مانگاکا این اثر، در تاریخ 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 1397) در مجله Afternoon منتشر شد. این مانگا از 28 ژوئن 2022 توسط Kodansha USA به زبان انگلیسی با عنوان Wandance درحال انتشار میباشد.

Kodansha سیزدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را روز پنجشنبه منتشر کرد. همچنین انتشارات Kodansha USA جلد دهم مانگا را به زبان انگلیسی در 13 آگوست منتشر کرد.

Wondance


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Kaboku Kotani یه پسر معمولی بود که می‌خواست توی دبیرستان مثل همیشه آروم باشه، با دوستاش خوش بگذرونه و زیاد جلب توجه نکنه. مخصوصا اینکه لکنت زبان داشت و همین باعث می‌شد بیشتر خجالتی باشه. اما یه روز دختر جدیدی به اسم Hikari Wanda رو دید که با تمام وجودش می‌رقصید. انگار تو دنیا خودش بود. Kaboku از خودش پرسید: «آخه چرا من نمی‌تونم مثل اون باشم؟» بعد یه تصمیم بزرگ گرفت و به باشگاه رقص رفت! می‌خواست مثل Hikari آزاد و رها باشه.


دانلود انیمه Wondance (به محض انتشار)

اخبار
61
0
4 هفته پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.