ساخت انیمه Witch Watch تایید شد | همراه تریلر

ساخت انیمه Witch Watch تایید شد | همراه تریلر

روز دوشنبه طبق بخری که سی و هشتمین شماره امسال مجله هفتگی Shonen Jump از انتشارات Shueisha اعلام کرد، مشخص شد که ساخت انیمه تلوزیونی "Witch Watch" که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بعد این خبر منتشر شده، وبسایتی رسمی برای این انیمه جدید افتتاح و در آن از تریلر و پوستری رسمی برای معرفی این انیمه رونمایی شد. این تریلر منتشر شده اسامی بازیگران انیمه و همچین زمان پخش این انیمه را فاش میکند.

انیمه تلوزیونی Witch Watch قرار است در ماه آپریل سال 2025 (فروردین 1404) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در بیاید. این انیمه همچنین در ژانر کمدی , شونن , ماوراء طبیعی، توسط استودیو Bibury Animation Studios درحال ساخت میباشد.

بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Ryōta Suzuki در نقش Morihito Otogi

Rina Kawaguchi در نقش Nico Wakatsuki

Tomori Kusunoki در نقش Nemu Miyao

Kōhei Amasaki در نقش Kanshi Kazamatsuri

Kaito Ishikawa در نقش Magami Keigo


همچنین پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Witch Watch


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Kenta Shinohara، مانگاکا این اثر، در تاریخ 8 فوریه 2021 (20 بهمن 1399) در مجله هفتگی Shounen Jump منتشر شده است. این مانگا به صورت دیجیتالیو به زبان انگلیسی از طریق MANGA Plus درحال انتشار میباشد.

Shueisha هفدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 4 جولای منتشر و هجدهمین جلد آن را در 4 سپتامبر منتشر خواهد کرد.

Witch Watch


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Nico Wakatsuki، س از شش سال آموزش جادوگری، به تنهایی داره به شهرش برمیگرده. حالا که جادوگر شده باید یه همراه برای خودش انتخاب کنه. همه جادوگرها حیوون‌های جالبی رو انتخاب می‌کنن، اما Nico دلش یه همراه متفاوت می‌خواد. به نظرش بهترین همراه، Morihito "Moi" Otogi دوست قدیمی‌شه که یه غول مهربونه. Moi اصلا دوست نداره خدمتکار Nico بشه، اما یه طلسم عجیب باعث میشه مجبور بشه این کار رو بکنه. اگه حرف Nico رو گوش نده، به یه حیوون عجیب و غریب تبدیل میشه.


دانلود انیمه Witch Watch (به محض انتشار)

اخبار
69
0
1 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.