لایت ناول Tokidoki Bosotto Russia-go de Dereru Tonari no Alya-san از مرز ۵ میلیون نسخه تیراژ گذشت

لایت ناول Tokidoki Bosotto Russia-go de Dereru Tonari no Alya-san از مرز ۵ میلیون نسخه تیراژ گذشت

حساب رسمی توییتر فرنچایز "Tokidoki Bosotto Russia-go de Dereru Tonari no Alya-san" در پستی رسمی اعلام کرد که لایت ناول این فرنچایز از مرز ۵ میلیون نسخه تیراژ (شامل نسخه های بین المللی و دیجیتال) گذشته است.

این نخستین بار است که یک اثر کمدی رمانتیک در نشر Sneaker Bunko متعلق به Kadokawa به چنین رکوردی دست می‌یابد.

لایت ناول Tokidoki Bosotto Russia-go de Dereru Tonari no Alya-san برای اولین بار به نویسندگی Sun Sun Sun و تصویرگری Momoco، در تاریخ 27 فوریه 2021 (9 اسفند 1399) منتشر شد. این مجموعه به زبان انگلیسی با عنوان Alya Something Hides Her Feelings in Russian توسط Yen Press تحت عنوان Yen On از 22 نوامبر 2022 درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب، در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 6 می 2020 منتشر شده است. سپس شرکت Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را از 27 فوریه 2021 تحت برچسب Kadokawa Sneaker Bunko منتشر کرد.

این لایت ناول در نظرسنجی خوانندگان "an Anime!Anime! 2021" با عنوان "?What light novel would you like to be animated"، در رتبه اول قرار گرفت.

همچنین این اثر این در فهرست !Kono Light Novel ga Sugoi در سال 2022 در رده لایت ناول رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

Tokidoki Bosotto Russia-go de Dereru Tonari no Alya-san


خلاصه داستان این لایت ناول:

Alisa Mikhailovna Kujou، دختری دورگه‌ی روس و ژاپنی با موهای نقره‌ای بلند، چشمان آبی مسحورکننده و پوستی به سفیدی برف، ترکیبی از زیبایی شرقی و غربی را به نمایش می‌گذارد که او را به آیدول تمام‌عیار دبیرستان تبدیل کرده است. هوش و وقار او نیز بر جذابیتش می‌افزاید و قلب پسران زیادی را تسخیر کرده است. با وجود این، Alisa شخصیتی غیرقابل دسترس دارد و هاله‌ای از رمز و راز او را احاطه کرده است. این موضوع باعث میشود که همکلاسی‌هایش در کنارش احساس معذب بودن کنند و از صمیمیت با او دوری کنند. تنها کسی که از این قاعده مستثنی است، Masachika Kuze، همکلاسی Alisa است. Masachika پسری معمولی است که روزهایش را با تماشای انیمه و بازی‌های ویدیویی میگذراند. او برخلاف بقیه، از Alisa هراسی ندارد و با او راحت‌تر رفتار می‌کند.
Alisa که در ابراز احساساتش مشکل دارد، گاهی اوقات با Masachika تندخویی می‌کند. با این حال، او در خلوت خود به زبان روسی که Masachika متوجه آن نمی‌شود، علاقه‌اش را به او نشان میدهد. اما راز بزرگی در دل این داستان نهفته است: Masachika در واقع زبان روسی را می‌فهمد و فقط برای سرگرمی خود تظاهر می‌کند که آن را متوجه نمیشود!

اخبار
124
2
1 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.