مانگا Jujutsu Kaisen با انتشار پنچ چپتر دیگر به پایان میرسد

مانگا Jujutsu Kaisen با انتشار پنچ چپتر دیگر به پایان میرسد

روز دوشنبه Gege Akutami در حساب توییتر رسمی خود بیانیه ای رسمی و کوتاه فاش کرد که مانگا "Jujutsu Kaisen" با انتشار پنج چپتر دیگر به اتمام میرسد. او در ادامه این بیانیه اعلام کرد تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت برای چپتر پایانی این فرنچایز انجام خواهد داد.

همچنین مجله هفتگی Shonen Jump از انتشارات Shueisha، اعلام کرد چپتر آخر این مانگا در تاریخ 30 سپتامبر 2024 (9 مهر 1403) در ژاپن انتشار خواهد شد.

مانگا Jujutsu Kaisen برای اولین بار در تاریخ 5 مارس 2018 (14 اسفند 1396) توسط Gege Akutami مانگاکا این اثر در مجله هفتگی Shounen Jump منتشر شده است.

این مانگا به عنوان بخشی از JUMP START، سه چپتر اول خود به زبان انگلیسی در نشریه دیجیتال Shonen Jump از VIZ Media در همان روز انتشار ژاپنی منتشر شد. پس از آن، این مجموعه به سرویس simulpub MANGA Plus اضافه شد و از 3 دسامبر 2019 توسط همین ناشر به صورت چاپی درحال انتشار میباشد.

Jujutsu Kaisen


خلاصه داستان این مانگا:

جوجوتسو کایسن داستان یک پسر دبیرستانی به نام یوجی ایتادوری است که با گروه جوجوتسو، یک سازمان مخفی مبارزه با شیاطین، آشنا می‌شود. او به عنوان یک جوجوتسو شروع به آموزش و تمرین مبارزه با شیاطین می‌کند و در این بین با دشمنان بسیاری روبرو می‌شود.

اخبار
78
1
1 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.