مانگا Mami-chan در ماه سپتامبر به پایان میرسد

مانگا Mami-chan در ماه سپتامبر به پایان میرسد

طبق خبری که اولین شماره 2024 مجله Young King Bull (نخستین شماره از برنامه دوماهانه جدید مجله) از انتشارات Shonengahosha منتشر کرد، مشخص شد که مانگا "Mami-chan" با انتشار چپتر بعدی خود در سومین شماره این مجله بصورت رسمی به پایان میرسد.

چپتر پایانی این مانگا در تاریخ 2 سپتامبر 2024 (12 شهریور 1403) منتشر خواهد شد. همچنین سومین و آخرین جلد گردآوری شده از این مانگا در ماه اکتبر ارسال خواهد شد.

مانگا Mami-chan برای اولین بار توسط Jun Yokoyama، مانگاکا این اثر، در تاریخ 4 اکتبر 2022 (12 مهر 1401) در مجله Young King BULL منتشر شد. 

Shonengahosha دومین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 26 فوریه منتشر کرد.

Mami-chan


خلاصه داستان این مانگا:

داستان این مانگا در مورد یه خانم مسن به اسم Mami Inaba هست که ۷۴ سالشه و ۲۰ ساله یه رستوران کوچولو تو یه شهر بندری آروم داره. یه روز، یه ساختمان آپارتمانی بزرگ و یه مرکز خرید خیلی نزدیک به رستوران Mami ساخته میشه. از اون روز به بعد، دیگه کسی به رستوران Mami نمیاد و کار و بارش خیلی کساد میشه. اما یه روز بطور اتفاقی Mami تصادفی با یه بازیگر مشهور که همه فکر می‌کردن گم شده، آشنا میشه. این دو تا خانم با هم طرحی میریزن تا دوباره رستوران Mami شلوغ بشه و کار و بارش رونق بگیره.

اخبار
64
0
1 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.