مانگا Bungou Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Juugosai با انتشار جلد چهارم به پایان میرسد

مانگا Bungou Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Juugosai با انتشار جلد چهارم به پایان میرسد

طبق خبری که وبسایت انتشارات مانگا Amazon در روز سه شنبه اعلام کرد، مشخص شد که مانگا (Bungou Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Juugosai) Bungo Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Age Fifteen با انتشار جلد چهارم خود بصورت رسمی به پایان میرسد.

جلد چهارم این مانگا قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) ارسال شود.

مانگا (Bungou Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Juugosai برای اولین بار به نویسندگی Kafka Asagiri و طراحی Shiwasu Hoshikawa، در تاریخ 26 سپتامبر 2022 (4 مهر 1401) در مجله Shounen Ace منتشر شد. این مانگا به زبان انگلیسی و با عنوان Bungo Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Age Fifteen توسط Yen Press از 12 دسامبر 2023 درحال انتشار میباشد.

این مانگا اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که در آگوست 2019 منتشر شد.

Kadokawa جلد سوم منتشر شده از این مانگا را در 4 مارس ارسال کرد.

Bungou Stray Dogs: Dazai, Chuuya, Juugosai


خلاصه داستان این مانگا:

منطقه Suribachi در Yokohama یه جای خیلی خطرناک و بی‌قانون بود، پر از آدم‌های مختلف و عجیب. یه گروه از جوون‌ها که اونجا زندگی می‌کردن، برای اینکه از خودشون و همدیگه محافظت کنن، یه گروه درست کردن به اسم "King". رئیس این گروه یه پسر ۱۵ ساله به اسم Chuuya بود که یه قدرت خیلی عجیب داشت: می‌تونست جاذبه رو کنترل کنه! به خاطر همین قدرت، هیچکس جرات نمی‌کرد با Chuuya و گروهش در بیفته.
با این حال، خبرهای نگران‌کننده‌ای تو Suribachi پخش شده بود: اینکه رئیس قبلی مافیای بندر که مرده بود، دوباره زنده شده و تو خیابون‌ها پرسه میزند! رئیس جدید مافیای بندر، آدم خیلی باهوشی به اسم Ougai Mori، یکی از قوی‌ترین سربازهاش رو به اسم Osamu Dazai فرستاد تا بفهمه واقعاً چه خبره.
Dazai تو تحقیقاتش به Chuuya برخورد و بینشون دعوا شد. Chuuya که می‌خواست Dazai رو شکست بده، نزدیک بود کارش رو یکسره کنه که یهو مافیای بندر اومد و Chuuya رو گرفت.

اخبار
90
0
1 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.