ساخت فصل دوم انیمه Kaijuu 8-gou تایید شد | همراه تریلر

ساخت فصل دوم انیمه Kaijuu 8-gou تایید شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی "Kaijuu 8-gou" روز دوشنبه در خبری جدید ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Kaijuu 8-gou 2nd SeasonKaiju No. 8 2nd Season را بصورت رسمی فاش کرد. این وبسایت همچنین از تریلری برای معرفی این انیمه رونمایی کرد.

فصل دوم این انیمه قرار است در سال 2025 (1403 - 1404) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در بیاید.

Kaijuu 8-gou 2nd Season


فصل اول انیمه تلوزیونی با عنوان (Kaijuu 8-gou) Kaiju No. 8 برای اولین بار در تاریخ 13 آپریل 2024 (25 فروردین 1403) در کانال TV Tokyo به نمایش در آمد. همچنین شرکت Crunchyroll طبق اعلام خود این انیمه را در حین پخش در ژاپن، استریم و برای آن دوبله انگلیسی نیز پخش کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن - اکشن - علمی تخیلی و نظامی، توسط استودیو Production I.G ساخته شده بود.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه حضور داشتند، عبارتند از:

Masaya Fukunishi در نقش Kafka Hibino/Kaiju No. 8

Wataru Katō در نقش Reno Ichikawa

Asami Seto در نقش Mina Ashiro

Fairouz Ai در نقش Kikoru Shinomiya

Kengo Kawanishi در نقش Soshiro Hoshina

Yūki Shin در نقش Iharu Furuhashi

و...

Kaijuu 8-gou


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Naoya Matsumoto، مانگاکا این اثر، در تاریخ 3 جولای 2020 (13 تیر 1399) در مجله +Shounen Jump منتشر شده است. این مانگا به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان Monster #8 از طریق MANGA Plus درحال انشتار میباشد.

همچنین این مانگا از 7 دسامبر 2021 به زبان انگلیسی با عنوان Kaiju No. 8 توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint درحال انتشار میباشد.

Sheuisha دهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در تاریخ 4 آگوست منتشر کرد.

Kaijuu 8-gou


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

انیمه هیولای شماره 8: هیولاهای زشت، چندش و گودزیلا مانندی که "کایجو" نام دارند سال‌هاست که در ژاپن پدیدار شده‌اند. برای جنگیدن با این موجودات، اعضای واحد نظامی زبده که به "نیروی دفاعی" شناخته می‌شوند روزانه جانشان را جهت محافظت از شهروندان به‌خطر می‌اندازند. زمانی که موجودی کشته می‌شود، "جاروکشان" که برای "شرکت پاکسازی حرفه‌ای کایجو" کار می‌کنند برای رسیدگی به جسد فرستاده می‌شوند. هیبینو کافکا، مردی 32 ساله است که از کارش به‌عنوان یک جاروکش ناراضی‌ست. از سنین جوانی، او آرزوی ملحق شدن به نیروی دفاعی و کشتن کایجوها را برای امرار معاش داشته است. پس از چندین تلاش ناموفق، او از رویایش دست کشیده و راضی به زندگی‌ کردن در جایگاهی متوسط با حقوقی قابل قبول می‌شود. بااین‌حال، هنگامی که جوان جاه‌طلب 18 ساله‌‌ی تازه‌‌استخدامی به نام ایچیکاوا رنو به تیم پاکسازی او ملحق می‌شود، او دوباره آرزوی قبلی‌اش مبنی‌بر پیوستن به یگان دفاعی را یه یاد می‌آورد. در پی رخداد مجموعه اتفاقاتی ناخوشایند، و آشنایی با جاروکش تازه‌کار، کافکا با کایجویی از نوع انگل مواجه شده که به زور وارد دهان او می‌شود و او را تبدیل به هیولایی انسان‌نما می‌کند. با داشتن قدرت‌های نوظهورش، کافکا قصد دارد جهت رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش، برای آخرین بار تلاشش را بکند.


دانلود انیمه Kaijuu 8-gou 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
147
3
1 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.