مانگا My Hero Academia بعد از 10 سال انتشار به پایان رسید | همراه تریلر

مانگا My Hero Academia بعد از 10 سال انتشار به پایان رسید | همراه تریلر

روز یکشنبه شماره 36 و 37 مجله هفتگی Shonen Jump از انتشارات Shueisha آخرین چپتر رسمی مانگا (Boku no Hero Academia) My Hero Academia اثر Kouhei Horikoshi منتشر شد. با انتشار این چپتر پایانی، این مانگا بصورت رسمی بعد از 10 سال انتشار به پایان رسید. همچنین بمناسبت آخرین چپتر تریلری برای پایان شدن این مانگا شد.

همچنین Horikoshi در ادامه این خبر اعلام کرد این مجموعه آخرین فن‌بوک خود را در ژانویه، اولین کتاب هنری را در آپریل و یک نمایشگاه بزرگ هنری جدید را در تابستان 2025 دریافت خواهد کرد تا پایان این مجموعه را بعد از یک دهه جشن بگیرد. 

همچنین حساب توییتر رسمی این فرنچایز برای این انیمه تصویری را به اشتراک گذاشت که اتمام این مجموعه را جشن گرفت.


تصویر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Boku no Hero Academia


این مانگا برای اولین بار در تاریخ 7 جولای 2014 (16 تیر 1393) توسط Kouhei Horikoshi مانگاکا این اثر، در مجله هفتگی Shounen Jump منتشر شد. این مجموعه به زبان انگلیسی با عنوان My Hero Academia توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint از 4 آگوست 2015 درحال انتشار میباشد.

همچنین این مانگا به زبان ایتالیایی توسط Star Comics از 3 فوریه 2016، به زبان فرانسوی توسط Ki-oon از 14 آپریل 2016، به زبان آلمانی توسط Carlsen از 26 جولای 2016، به زبان اسپانیایی توسط Planeta Comic از اکتبر 2016، به زبان پرتغالی برزیل توسط Editora JBC، به زبان ترکی توسط Gerekli Şeyler از مارس 2017، به زبان اندونزی توسط !m&c از 4 اکتبر 2017 درحال انتشار میباشد.

این مانگا در ماه آپریل امسال از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرد.

مانگا Boku no Hero Academia در هشتمین دوره جوایز Manga Taisho در رتبه هشتم و در رویداد Kono Manga ga Sugoi 2016 رتبه پنجم را در بخش خوانندگان مرد دریافت کرده است.

همچنین این مانگا الهام بخش یک بازی ویدیویی با عنوان "Boku no Hero Academia: Battle for All" برای Nintendo 3DS بود، در ژاپن در 19 می 2016 عرضه شد. بازی ویدیویی دیگری با عنوان "Boku no Hero Academia: One's Justice" در سال 2018 برای پلتفرم های Playstation 4, Nintendo Switch, Xbox One, و PC عرضه شد.

Boku no Hero Academia


اخبار
148
16
1 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.