تاریخ پخش پارت دو از فصل دوم انیمه Kengan Ashura مشخص شد | همراه تریلر

تاریخ پخش پارت دو از فصل دوم انیمه Kengan Ashura مشخص شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی فرنچایز "Kengan Ashura" روز پنجشنبه از تریلر جدیدی برای پارت دو از فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Kengan Ashura Season 2 Part 2" به همراه پوستر جدیدی از آن رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده پیش نمایش آهنگ تم اصلی این انیمه را نشان و همچنین تاریخ پخش دقیق این انیمه را فاش میکند.

آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "Feel My Pain" توسط گروه HEY-SMITH درحال اجرا میباشد. همچنین اعلام شده آهنگ اندینگ این انیمه هم با عنوان "NANI?" توسط گروه Jin Dogg اجرا میشود.

انیمه تلوزیونی Kengan Ashura Season 2 Part 2 قرار است در تاریخ 15 آگوست 2024 (25 مرداد 1403) توسط شرکت Netflix در سراسر جهان پخش به نمایش در بیاید.


همچنین پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Kengan Ashura Season 2 Part 2


پارت اول فصل دوم این انیمه تلوزیونی "Kengan Ashura Season 2" با عنوان در تاریخ 21 سپتامبر 2023 (30 شهریور 1402) توسط شرکت Netflix در سراسر جهان پخش خواهد شد. همچنین این انیمه در ادامه در تاریخ 10 سپتامبر در TOHO Cinemas Roppongi Hills در توکیو نمایش داده شد. پارت اول این انیمه همچنین از شبکه های تلوزیونی MBS و TOKYO MX در ژاپن به نمایش در آمد.

اولین فصل این انیمه تلوزیونی در دو پارت جداگانه؛ که پارت اول آن با عنوان "Kengan Ashura" بود برای اولین بار در تاریخ 31 جولای 2019 (9 مرداد 1398) توسط شرکت Netflix بصورت جهانی و یکجا با 12 قسمت نمایش داده شد.

سپس دومین پارت این انیمه در فصل اول، با عنوان "Kengan Ashura Part 2" همانند فصل اول با 12 قسمت، در تاریخ 31 اکتبر 2019 (9 آبان 1398) دوباره توسط شرکت Netflix بصورت جهانی و یکجا منتشر شد.

فصل اول و دوم این انیمه تلوزیونی در ژانر اکشن و هنر های رزمی، توسط استودیو Larx Entertainment ساخته شده بود.

Kengan Ashura Season 2


این سری تلوزیونی اقتباسی از وب مانگایی در همین عنوان میباشد که به داستان نویسی Yabako Sandrovich و طراحی Daromeon، در تاریخ 18 آپریل 2012 (30 فروردین 1391) در وبسایت Ura Sunday منتشر و سپس با 27 جلد 256 چپتری، پس از شش سال انتشار در تاریخ 23 آگوست 2018 به پایان رسیده است.

این مانگا از 12 اکتبر 2021 از طریق سرویس Comikey به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر و از 9 ژوئن 2021 به زبان فرانسوی نیز توسط Meian منتشر شده است.

Kengan Ashura


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

از دوره ادوی ژاپن، میدان مسابقات گلادیاتورها در مناطق مشخص وجود دارد. در این مناطق، بازرگانان ثروتمند و تاجران گلادیاتور ها را استخدام می کنند تا در مبارزه ای بدون سلاح با هم بجنگند. توکی تائوما، ملقب به اشورا به این مناطق می پیوندد و حریفانش را نابود می کند. توانایی منحصر به فرد او در شکست دادن رقبایش توجه بازرگانان بزرگ را به خود جلب می کند، مانند مدیر گروه نوگی، نوگی هیدکی.


دانلود انیمه Kengan Ashura Season 2 Part 2 (به محض انتشار)

اخبار
187
0
1 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.