دو بازیگر جدید به انیمه Isekai Shikkaku ملحق شدند

دو بازیگر جدید به انیمه Isekai Shikkaku ملحق شدند

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Isekai Shikkaku) No Longer Allowed In Another World روز پنجشنبه در خبری رسمی اسامی دو بازیگری که بتازگی به تیم بازیگری این انیمه ملحق شدند را اعلام کرد. این وبسایت همچنین تصویری از شخصیت هایی که این بازیگران نقش آنها را ایفا خواهند کرد رونمایی کرد.

این دو شخصیت جدید در قسمت سوم این انیمه حضور خواهند داشت.

بازیگران معرفی شده، عبارتند از:

Yoshitsugu Matsuoka در نقش Kōtarō


Katsuyuki Konishi در نقش Tuxedo Man


قسمت اول انیمه تلوزیونی Isekai Shikkaku در تاریح 9 جولای 2024 (19 تیر 1403) در ژاپن از شبکه های تلوزیونی AT-X، Tokyo MX، BS11، MBS، Hokkaido TV و RKB Mainichi Broadcasting و سرویس های استریمینگ ABEMA و Netflix به نمایش در آمد. سپس این انیمه در تاریخ 13 جولای توسط Nagoya TV پخش شد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی , فانتزی , ماجراجویی , ایسکای، توسط استودیو AtelierPontdarc درحال ساخت میباشد.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Hiroshi Kamiya در نقش Osamu Dazai

Rumi Okubo در نقش Annette

Sayumi Suzushiro در نقش Tama

Makoto Koichi در نقش Nir

Hina Kino در نقش Melos

Reina Ueda در نقش Sacchan

و...

Isekai Shikkaku


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که به داستان نویسی Hiroshi Noda و طراحی Takahiro Wakamatsu، در مجله Yawaraka Spirits در تاریخ 2 اکتبر 2019 (10 مهر 1398) منتشر شده است.

این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Nonger Allowed in Another World توسط Seven Seas Entertainment از 3 ژانویه 2023 درحال انتشار میباشد.

Isekai Shikkaku


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ماجراجویی‌ای در دنیایی دیگر با دخترهای زیبا و قدرت‌هایی مانند بازی‌های ویدئویی؛ شبیه به رویای یک طرفدار انیمه به نظر می‌رسد، درست نیست؟ البته نه برای نویسنده‌ی افسرده‌ای به نام «اوسامو دازایی»، کسی که کاملاً به معنای واقعی کلمه ترجیح می‌دهد که بمیرد. وقتی که در سال ۱۹۴۸ به دنیایی دیگر کشیده می‌شود، هنوز بازی‌های ویدئویی حتی اختراع هم نشده بودند. واقعاً تمامی ماجراجویی‌های خیالی‌اش که مدام با آن‌ها مواجه می‌شود، سد راه رویای شاعرانه‌ی او برای پیدا کردن مکانی عالی برای مردن می‌شوند. مهم نیست که او چقدر جان خود را به خطر می‌اندازد، به نظر می‌رسد که همه چیز در آخر خوب پیش می‌رود. قهرمانی بیچاره و بی‌مانندی را در این کمدی خوش و افسرده‌کننده‌ی ایسکای (دنیای دیگر) دنبال کنید!

اخبار
135
6
2 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.