ساخت فصل چهارم انیمه Kanojo, Okarishimasu تایید شد | همراه تریلر

ساخت فصل چهارم انیمه Kanojo, Okarishimasu تایید شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی فرنچایز "Kanojo, Okarishimasu" روز جمعه در خبری رسمی و مهم ساخت فصل چهارم این انیمه تلوزیونی را با عنوان (Kanojo, Okarishimasu 4th SeasonRent-a-Girlfriend Season 4 را تایید کرد. این وبسایت در ادامه خبر از تریلر و پوستری برای معرفی این فصل جدید رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده فاش کرد که فصل جدید این انیمه در سال 2025 (1403 - 1404) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در میاید.


همچنین پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Kanojo, Okarishimasu 4th Season


اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Kanojo, Okarishimasu" برای اولین بار در واحد برنامه ریزی Animeism، در 11 جولای 2020 (21 تیر 1399) به نمایش در آمد و با 12 قسمت در تاریخ 26 سپتامبر 2020 (5 مهر 1399) به پایان رسید. Crunchyroll انیمه را در سراسر جهان به جز آسیا پخش کرد.

دومین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Kanojo, Okarishimasu 2nd Season" همانند فصل اولین این انیمه در 12 قسمت در تاریخ 2 جولای 2022 (11 تیر 1401) به نمایش در آ»د. شرکت Crunchyroll این انیمه را در حین پخش در ژاپن، پخش میکرد.

سپس فصل سوم این فرنچایز با عنوان "Kanojo, Okarishimasu 3rd Season" در تاریخ 7 جولای 2023 (16 تیر 1402) در واحد پخش Super Animeism در کانال های MBS، TBS و 26 شرکت وابسته دیگر پخش شد. همچنین شرکت Crunchyroll طبق اعلام قبلی خود این انیمه را در سراسر جهان به جز آسیا پخش کرد.

Kanojo, Okarishimasu 3rd Season


سری تلوزیونی این انیمه اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Reij Miyajima مانگاکا این اثر در مجله هفتگی Shounen Magazine، در تاریخ 12 جولای 2017 (21 تیر 1396) منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Rent-A-Girlfriend توسط Kodansha Comics USA از 2 ژوئن 2020 درحال انتشار میباشد.

این مجموعه همچنین از طریق K Manga به صورت همزمان درحال انتشار میباشد.

مانگا Kanojo, Okarishimasu همچنین الهام بخش یک سریال لایو اکشن بود که در جولای 2022 پخش شد.

Kanojo, Okarishimasu


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

دوست دخترش اون رو ترک کرده، دانشجویی که از نظر احساسی شکسته، کازویا کینوشیتا، تلاش میکنه که جای خالی قلبش رو با یک دوست دختر اجاره‌ای از طریق یک برنامه‌ی موبایلی پر کنه. درابتدا، چیزورو میزوهارا دختر کاملی بنظر میومد که هرچیزی که اون ممکنه بود بخواد رو داره: ظاهر عالی و ناز، شخصیت دلسوز. بعد از قرار اولشون، بعد از اینکه در پروفایل چیزورو نظرات مختلف و درهمی رو میبینه، کازویا که هنوز درحال عذاب کشیدن از رابطه‌ی قبلیش‌ هستش، فکر میکنه که چیزورو داره با قلب مردها بازی میکنه و روی پروفایلش نظر منفی ثبت میکنه. چیزورو که ...


دانلود انیمه Kanojo, Okarishimasu 4th Season (به محض انتشار)

اخبار
259
18
2 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.