ساخت انیمه Wataridori to Katatsumuri تایید شد

ساخت انیمه Wataridori to Katatsumuri تایید شد

حساب رسمی توییتر مانگای "Wataridori to Katatsumuri" روز چهارشنبه در خبری رسمی ساخت یک انیمه تلوزیونی از این مانگا با عنوان "Wataridori to Katatsumuri" را فاش کرد. این حساب توییتر همچنین اعلام کرد که این مانگا از وقفه چهار ساله خود در روز چهارشنبه باز میگردد.

همچنین این حساب توییتر از پوستری برای این انیمه رونمایی کرد. فعلا جزئیات دقیق و بیشتری از انیمه منتشر نشده است.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Wataridori to Katatsumuri


این انیمه تلوزیونی که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، توسط Makoto Takatsu، در تاریخ 29 اکتبر 2019 (7 آبان 1398) در مجله مانگا وب Wani Books NewsCrunch منتشر شد. Wani Books اولین جلد گردآوری شده از مانگا را در آگوست 2020 و جلد سوم آن را در سپتامبر 2021 منتشر کرد.

مانگا از زمان انتشار جلد سوم متوقف شده بود.

Wataridori to Katatsumuri


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Unpei Mochizuki، کارمند سال دوم در یک عمده‌فروش قطعات ماشین، اشتباهی را مرتکب میشود که باعث ایجاد مشکلاتی برای مشتریانش میشود. او با احساس ناراحتی به فرار به جایی فکر میکند که هیچ کس او را نشناسد. این زمانی است که او با Tsugumi Nagisa، نویسنده کتاب مصور با چهره ای جوان و عینکی آشنا میشود که با سگش در ماشینش که آنها به عنوان خانه خود استفاده میکنند، به اطراف سفر میکند. آنها روز خود را در جاده می گذرانند، در ماشین زندگی می کنند و از یک روش جدید سفر، فارغ از هر برنامه ای لذت میبرند.


دانلود انیمه Wataridori to Katatsumuri (به محض انتشار)

اخبار
62
0
2 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.