تاریخ پخش هر دو پارت فصل سوم انیمه Enen no Shouboutai مشخص شد | همراه تریلر

تاریخ پخش هر دو پارت فصل سوم انیمه Enen no Shouboutai مشخص شد | همراه تریلر

روز شنبه در دومین روز برگزاری رویداد Anime Expo 2024 در پنل فرنچایز "Enen no Shouboutai"، در خبری رسمی تاریخ پخش فصل سوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Enen no Shouboutai: San no ShouFire Force Season 3 مشخص شد.

همچنین در ادامه این رویداد از تریلر و پوستری رسمی برای معرفی فصل سوم این انیمه رونمایی و همچنین بصورت رسمی فاش شد که این انیمه در قالب دو پارت جداگانه پخش خواهد شد.

پارت اول فصل سوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Enen no Shouboutai: San no Shou" قرار است در آپریل 2025 (فروردین 1404) و پارت دوم با عنوان "Enen no Shouboutai: San no Shou Part 2" در ژانویه 2023 (دی 1404) در ژاپن به نمایش در بیاید.

همچنین شرکت Crunchyroll در جریان این رویداد اعلام کرد، هر دو پارت این انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه پخش خواهد کرد.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Enen no Shouboutai: San no Shou


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Enen no Shouboutai" برای اولین بار در تاریخ 6 جولای 2019 (15 تیر 1398) در ژاپن با 24 قسمت به نمایش در آمد. شرکت Funimation این انیمه را در سرویس استریم FunimationNow پخش و یک دوبله انگلیسی برای آن منتشر کرد.

سپس فصل دوم این انیمه با عنوان "Enen no Shouboutai: Ni no Shou" در تاریخ 4 جولای 2020 (14 تیر 1399) همانند فصل اول در 24 قسمت در ژاپن پخش شد. همچنین شرکت Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن استریم کرد.

این انیمه همچنین در جولای 2019 در Toonami پخش و فصل دوم در اکتبر 2020 در Toonami پخش شد.

هر دو فصل این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن , فانتزی , اکشن , علمی تخیلی , قدرت های فوق العاده، توسط استودیو David Production ساخته شده بود.

Enen no Shouboutai


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که "جهنمی" خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها ...


دانلود انیمه Enen no Shouboutai: San no Shou (به محض انتشار)

اخبار
186
7
2 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.