ساخت انیمه Tongari Boushi no Atelier تایید شد | همراه تریلر

ساخت انیمه Tongari Boushi no Atelier تایید شد | همراه تریلر

روز جمعه در اولین روز برگزاری رویداد Anime Expo 2024 در پنلی برای مانگا "Tongari Boushi no Atelier"، بصورت رسمی خبر ساخت انیمه تلوزیونی اقتباسی از این مانگا با عنوان (Tongari Boushi no AtelierWitch Hat Atelier تایید شد.

بعد این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از تریلر و پوستری رسمی برای معرفی این انیمه رونمایی شد. این وبسایت همچنین نام استودیو سازنده و کارکنان انیمه را فاش کرد. 

این انیمه تلوزیونی قرار است در سال 2025 (1403 - 1404) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در بیاید. همچنین شرکت Crunchyroll اعلام کرده این انیمه را در حین پخش در ژاپن، استریم خواهد کرد.

انیمه تلوزیونی Tongari Boushi no Atelier در ژانر فانتزی , سینن، توسط استودیو BUG FILMS ساخته خواهد شد.

برخی از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان: Ayumu Watanabe

موسیقی: Yuka Kitamura

خالق اصلی: Kamome Shirahama

و...

همچنین پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Tongari Boushi no Atelier


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Kamome Shirahama، مانگاکا این اثر، در تاریخ 22 جولای 2016 (1 مرداد 1395) در مجله Morning Two منتشر شد. این مانگا از 9 آپریل 2019 به زبان انگلیسی با عنوان Witch Hat Atelier توسط Kodansha USA و از طریق K Manga درحال انتشار میباشد.

همچنین این مانگا نیز از 31 جئولای 2018 توسط Milky Way Ediciones به زبان اسپانیایی، از آپریل 2019 توسط Kotori به زبان لهستانی و به زبان پرتغالی برزیل توسط Panini Comics از 12 جولای 2019 منتشر میشود.

مانگا Tongari Boushi no Atelier نامزد یازدهمین جایزه مانگا تایشو در سال 2018 شد. همچنین در سال 2018 و 2020 به ترتیب نامزد 42 و 44 جایزه Kodansha مانگا در بخش عمومی شد.

Kodansha سیزدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 22 فوریه منتشر کرد. انتشارات Kodansha USA انتشار این مجموعه را به زبان انگلیسی در آپریل 2019 آغاز کرد و جلد دوازدهم را در می منتشر کرد.


همچنین مانگای این اثر را میتوانید در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.

Tongari Boushi no Atelier


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

کوکو، دختر خیاط فروتن، همواره به جادو و جادوگرانی که آن (جادو) را انجام می‌دهند، علاقه‌ی بسیاری دارد، او از محافظت‌های سرسختی که آن‌ها (جادوگرها) انجام می‌دهند تا جادو را از چشم عموم پنهان کنند، بی‌خبر است. هنگامی که کوکو از یک فرصت طلایی برای جاسوسی از جادوگر ماهر چیفری استفاده می‌کند، متوجه می‌شود که کتاب‌تصویری مورد علاقه‌اش یک کتاب جادویی مبدل بوده است! هنگامی که بسیار هیجان‌زده است، بلافاصله شروع به آزمایش جادوهای مختلف می‌کند. یکی از آن طلسم‌ها باعث ایجاد فاجعه‌ای در خانه‌ی او و مادرش می‌شود، چیفری به موقع کوکو را نجات می‌دهد و تصمیم می‌گیرد که به او آموزش دهد، چیفری به این نتیجه می‌رسد که کوکو اولین سرنخی است که می‌تواند با استفاده از او کلاه‌لبه‌دارها را تعقیب و ردیابی کند - گروهی از افراد خطرناک که با جادوی ممنوعه در بدن آزمایش می‌کنند و اشیاء جادویی را در میان عموم پخش می‌کنند‌. اما قبل از اینکه کوکو و چیفری بتوانند با کلاه‌لبه‌دارها مقابله کنند، کوکو باید مهارت‌های جادویی خود را بهبود بخشیده و با دیگر کارآموزهای چیفری کنار بیاید.


دانلود انیمه Tongari Boushi no Atelier (به محض انتشار)

اخبار
88
1
2 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.