مانگا My Home Hero با انتشار پنج چپتر دیگر به پایان میرسد

مانگا My Home Hero با انتشار پنج چپتر دیگر به پایان میرسد

طبق خبری که روز یکشنبه سی‌امین شماره امسال مجله هفتگی Young Magazine از Kodansha فاش کرد، مشخص کرد که مانگا "My Home Hero" اثر Naoki Yamakawa و Masashi Asaki با انتشار پنج چپتر دیگر بصورت رسمی به پایان میرسد.

Asaki در روز یکشنبه در حساب توییتر حود اظهار داشت که مانگا معمولاً بعد از هر سه چپتر وارد بریک میشود، اما در عوض مانگا دو هفته بریک میخورد و بنابراین پنج چپتر آخر بدون هیچ وقفه ای در دسترس خواهند بود.

مانگا در شماره 31 این مجله در تاریخ 1 جولای برای شروع پنج چپتر آخر وارد میشود.

مانگا My Home Hero برای اولین بار به داستان نویسی Naoki Yamakawa و طراحی Masashi Asaki، در تاریخ 29 می 2017 (8 خرداد 1396) در مجله هفتگی Young Magazine منتشر شد. این مانگا از 28 فوریه 2023 توسط Kodansha USA به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد. 

My Home Hero


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی بود که با عنوان "My Home Hero" برای اولین بار در تاریخ 2 آپریل 2023 (13 فروردین 1402) ساعت 23:30 در Tokyo MX و BS TV پخش شد. همچنین Crunchyroll انیمه را در حین پخش در ژاپن، استریم کرد. 

این انیمه تلوزیونی در ژانر درام - سینن - دلهره‌آور - شخصیت بالغ و جرائم سازمان‌یافته، توسط استودیو Tezuka Productions ساخته شده بود.

My Home Hero


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

تتسو توسو، کارمندی ساده، متوجه میشود دخترش ریکا، توسط دوست پسرش، ماتوری نوبوتو، مورد سواستفاده ی فیزیکی قرار میگیرد. در تلاش برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر از او، تتسو متوجه میشود ماتوری دسیسه دارد تا از مادربزرگ و پدربزرگ ثروتمند ریکا، پول استخراج کند، و اینکه او عضو یک سیندیکای جنایی ست، با تاریخچه ای از قتل دوست دختر های سابق اش. سرشار از خشم و ترس از در خطر بودن ریکا، تتسو دست به قتل نوباتو میزند و با کمک همسرش کاسن، با موفقیت از شر جسد خلاص میشوند. حالا اعضای سندیکای جنایی، ناپدید شدن نوبوتو را تحت بررسی قرار میدهند، تتسو و کاسن باید باهم کار کنند تا امنیت دختر خویش را تضمین و از درگیری بیشتر او در این مخمصه جلوگیری کنند.

اخبار
89
0
2 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.