تریلر جدید انیمه ?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka منتشر شد

تریلر جدید انیمه ?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka منتشر شد

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka) ?Why Does Nobody Remember Me in This World، روز یکشنبه از تریلر جدیدی برای این انیمه تلوزیونی رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده پیش نمایش آهنگ های تم اصلی انیمه را نشان میدهد.

آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "Sekai Rinne (世界輪廻)" توسط گروه Unlucky Morpheus و بترتیب سه آهنگ اندینگ انیمه با عنوان های "Ai Amnesia (愛、アムネシア)" ، " Togirenai de (途切れないで)" و "UMBRA" توسط گروه های Urbangarde ، Susu و ELFENSJóN اجرا میشود.

این انیمه تلوزیونی همانطور که قبلا اعلام شده بود، قرار است در تاریخ 13 جولای 2024 (23 تیر 1403) در ژاپن از شبکه های تلوزیونی Tokyo MX، BS Asahi، Kansai TV و کانال های دیگر به نمایش در بیاید.

?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka


برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Shouya Chiba در نقش Kai

Kana Ichinose در نقش Rinne

Haruka Shiraishi در نقش Jeanne

Seiichirō Yamashita در نقش Ashuran

Sayumi Suzushiro در نقش Saki

Lynn در نقش Farin

Hana Hishikawa در نقش Reiren

و...

انیمه تلوزیونی ?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka در ژانر فانتزی - اکشن - سینن - علمی تخیلی، توسط استودیو Project No.9 درحال ساخت میباشد.

دست اندرکارانی که اسامی آنها در ساخت انیمه فاش شده، شامل:

کارگردان: Tatsuma Minamikawa 

فیلمنامه نویس: Satoru Sugizawa

کارگردان صدا: Jin Aketagawa

و...

?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Kei Sazane با تصویرگری neco، در تاریخ 25 جولای 2017 (3 مرداد 1396) منتشر شده است.

شرکت Kadokawa جلد ششم این لایت ناول را 25 ژانویه 2023 منتشر و جلد هفتم در 25 جولای 2023 ارسال کرد.

?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

"چرا هیچکس دنیای واقعی را به یاد نمی آورد...!"در زمانی که جنگ بزرگ بین پنج نژاد رقیب برای برتری بر روی زمین با پیروزی بشریت به رهبری قهرمان Sid به پایان رسید، جهان ناگهان درست در مقابل چشمان پسری به نام Kai "بازنویسی" می شود. در این دنیای بازنویسی شده، Kai شاهد شکست بشریت در جنگ در نتیجه غیبت Sid است - جایی که اکنون اژدها و شیاطین بر سرزمین حکومت میکنند و خود Kai به موجودی فراموش شده برای همه انسان ها تبدیل شده است. با این حال، پس از مواجهه با دختر مرموزی بنام Linne، او تصمیم میگیرد از این سرنوشت بازنویسی شده رهایی یابد. در دنیای بدون قهرمان، او شمشیر و مهارت های رزمی قهرمان (Sid ) را به ارث میبرد و نژادهای قدرتمند دشمن را که بر زمین مسلط هستند به چالش میکشد.


دانلود انیمه ?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka (به محض انتشار)

اخبار
132
0
3 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.