ساخت فصل جدید انیمه Tokyo Revengers تایید شد | به همراه تریلر

ساخت فصل جدید انیمه Tokyo Revengers تایید شد | به همراه تریلر

روز یکشنبه در طی رویداد رسمی که برای فرنچایز Tokyo Revengers در Chiba در ژاپن برگزار میشد، طی خبری رسمی فاش شد که دنباله تلوزیونی این فرنچایز با عنوان جدید "Tokyo Revengers (Zoku-hen)" ساخته خواهد شد.

بعد این خبر وبسایت رسمی انیمه از تریلر و پوستری برای معرفی این انیمه جدید به عنوان فصل چهارم این فرنچایز رونمایی کرد. فعلا اطلاعات دیگری برای این انیمه منتشر نشده است.


پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Tokyo Revengers (Zoku-hen)


اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Tokyo Revengers" برای اولین بار در تاریخ 11 آپریل 2021 (22 فروردین 1400) به نمایش در آمد و با 24 قسمت در تاریخ 19 سپتامبر 2021 (28 شهریور 1400) به پایان رسید. شرکت Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، پخش کرد. 

سپس دومین فصل این انیمه با عنوان جدید "Tokyo Revengers: Seiya Kessen-hen" در تاریخ 8 ژانویه 2023 (18 دی 1401) برخلاف فصل اول با 13 قسمت منتشر شد. این انیمه توسط شرکت های +Disney و Hulu در حین پخش در ژاپن، پخش میشد. همچنین شرکت Crunchyroll همانند فصل اول این انیمه را منتشر کرد.

فصل سوم این انیمه تلوزیونی با عنوان جدید "Tokyo Revengers: Tenjiku-hen" در تاریخ 3 اکتبر 2023 (11 مهر 1402) در ژاپن، در کانال‌های MBS، TV Tokyo و AT-X، ساعت 24:00 پخش و سپس در 31 کانال وابسته در سراسر ژاپن منتشر شد. همچنین شرکت +Disney طبق اعلام قبلی خود این انیمه را بصورت انحصاری در سراسر جهان (به جز در چین) از 4 اکتبر ساعت 3:00 بامداد منتشر کرد.

Tokyo Revengers: Tenjiku-hen


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی با عنوان "Tokyo卍Revengers" میباشد که برای اولین بار توسط Ken Wakui مانگاکا این اثر، در مجله هفتگی Shounen Magazine در تاریخ 1 مارس 2017 (11 اسفند 1395) منتشر شد و سپس پس از 5 سال انتشار، در تاریخ 16 نوامبر 2022 (25 آبان 1401) به پایان رسیده است. این مانگا به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان Tokyo Revengers توسط Kodansha USA از 16 اکتبر 2018 و به صورت چاپی توسط Seven Seas Entertainment به عنوان جلدهای 2 در 1 omnibus از 26 جولای 2022 درحال انتشار میباشد.

Kodansha سی امین جلد گردآوری شده مانگا را در 17 نوامبر منتشر کرد.

همچنین مجله Magazine pocket درحال انتشار مانگایی اسپین آف از این فرنچایز در عنوان "Tokyo卍Revengers: Baji Keisuke kara no Tegami" به طراحی Yukinori Natsukawaguchi میباشد.

Tokyo卍Revengers


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

تاکه‌میچی هانگاکی در بدترین شرایط زندگی خویش است که متوجه می شود دوست دختر سابق و تنها معشوقه زندگیش هیناتا تاچیبانا که در دوران راهنمایی باهم قرار می گذاشتند توسط دارو دسته تبهکاران " توکیو مانجی(صلیب شکسته卍)" کشته شده است، روز بعد از اطلاع از این حادثه تاکه‌ماچی بر روی سکوی ایستگاه قطار بود که یک نفر او را از پشت هل می دهد و او بر روی ریل قطار می افتد، زمانی که تاکه‌ماچی خود را برای مردن آماده کرده بود وقتی چشمان خود را باز می کند متوجه می شود که به دلایلی به 12 سال پیش که اوج دوران زندگی اش بود بازگشته است او برای نجات زندگی معشوقه اش تصمیم می‌گیرد که خودش را عوض کند و از اینجاست که انتقام او از زندگی شروع می شود.


دانلود انیمه Tokyo Revengers (Zoku-hen) (به محض انتشار)

اخبار
241
4
3 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.