وقفه مانگا Trillion Game بدلیل سلامتی ریویچی ایکگامی ادامه دار خواهد بود

وقفه مانگا Trillion Game بدلیل سلامتی ریویچی ایکگامی ادامه دار خواهد بود

طبق خبری که سیزدهمین شماره امسال مجله Big Comic Superior از Shogakukan روز جمعه اعلام کرد، مشخص شد که مانگا "Trillion Game" همچنان درحالت وقفه ادامه دار خواهد بود. این مجله علت ادامه دار بودن ای وقفه را به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی Ryoichi Ikegam، نویسنده این اثر، اعلام کرد.

همچنین در ادامه گفته شد که این مانگا در شماره هفدهم این مجله در تاریخ 9 آگوست 2024 (19 مرداد 1403) از سر گرفته می شود.

مانگا Trillion Game برای اولین بار به نویسندگی Riichiro Inagaki و طراحی Ryouichi Ikegami، در تاریخ 11 دسامبر 2020 (21 آذر 1399) در مجله Big Comic Superior منتشر شد. Shogakukan نهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 30 آپریل منتشر کرد. 

این مانگا بیش از 1.5 میلیون نسخه چاپی در تیراژ دارد. این مانگا همچنین الهام‌بخش یک اقتباس سریالی لایو اکشن بود که برای اولین بار در کانال TBS و شرکت‌های وابسته به آن در 14 جولای 2023 پخش شد. همچنین شرکت Netflix در حال پخش این سریال است.

Trillion Game


خلاصه داستان این مانگا:

با Haru Tennouji، فردی کاریزماتیک که همه بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیت او را دوست دارند، آشنا شوید. او ممکن است فردی ساده لوح به نظر برسد، اما در زیر چهره خود، یک جاه طلبی تزلزل ناپذیر برای موفقیت نهفته است. هنگامی که یک موقعیت معتبر در بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات کشور، "Dragon Bank" به او پیشنهاد شد، او کار غیرمنتظره ای را انجام می دهد - آن را به نفع شروع یک سفر کارآفرینی در کنار دوستش Manabu Taira رد می کند. هدف جسورانه آنها...

اخبار
91
0
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.