مانگا Heion Sedai no Idaten-tachi با انتشار دو چپتر دیگر به پایان میرسد

مانگا Heion Sedai no Idaten-tachi با انتشار دو چپتر دیگر به پایان میرسد

طبق خبری که دوازدهمین شماره امسال مجله Young Animal از Hakusensha اعلام شد، مشخص شد که مانگا (Heion Sedai no Idaten-tachi) The Idaten Deities Know Only Peace با انتشار دو چپتر دیگر بصورت رسمی به پایان میرسد.

این مجله اعلام کرد چپتر بعدی این مانگا در شماره چهاردهم این مجله در 12 جولای 2024 (22 تیر 1403) منتشر خواهد شد.

مانگا Heion Sedai no Idaten-tachi برای اولین بار به نویسندگی Amahara و طراحی Cool-kyou Shinja، در تاریخ 24 آگوست 2018 (2 شهریور 1397) در مجله Young Animal منتشر شد. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان The Idaten Deities Know Only Peace توسط Seven Seas Entertainment از 12 آپریل 2022 درحال انتشار میباشد.

نهمین و آخرین جلد گردآوری شده از این مانگا در پاییز یا زمستان آینده ارسال خواهد شد. همچنین مانگا در ژانویه وارد آرک نهایی خود شد.

Heion Sedai no Idaten-tachi


خلاصه داستان این مانگا:

هشتصد سال از زمانی که خدایان قوی Idaten شیاطین را که مردم را اذیت می‌کردند، مهر و موم کردند، می‌گذرد. برای Hayato، یک خدای جوان با زبان تند، این داستان بیشتر شبیه یک افسانه است. او و نسلش در آرامش از مردم مراقبت میکنند و کار زیادی برای انجام دادن ندارند. اما وقتی مهر و موم شیاطین شکسته میشود، Hayato و دوستان عجیبش باید به کمک مردم بیایند. آیا این خدایان که از جنگ چیزی نمی‌دانند، می‌توانند از پس این چالش برآیند؟

اخبار
132
0
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.