تاریخ پخش انیمه Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan مشخص شد

تاریخ پخش انیمه Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan مشخص شد

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Mob kara Hajimaru Tansaku EiyuutanA Nobody's Way Up to an Exploration Hero روز دوشنبه در خبری رسمی و مهم تاریخ پخش دقیق این انیمه را فاش کرد. همچنین این وبسایت در ادامه از بازیگران جدیدی که بتازگی به تیم بازیگری این انیمه ملحق شدند، معرفی کرد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 6 جولای 2024 (16 تیر 1403) در ژاپن از شبکه های تلوزیونی Tokyo MX، BS-NTV و ABEMA به نمایش در بیاید. این انیمه همچنین در 9 جولای از شبکه AT-X و در 11 جولای توسط TV Nagasaki پخش خواهد شد.

Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan


بازیگران جدید معرفی شده، عبارتند از:

Yoshino Aoyama در نقش Airi Jingūji

Saika Kitamori در نقش Miku Moriyama

Azusa Tsugimori در نقش Hikari Tanabe

بازیگرانی که از قبل معرفی شده بودند:

Yūya Hozumi در نقش Kaito Takagi

Kana Hanazawa در نقش Sylphy

Azumi Waki در نقش Haruka Katsuragi

Mayu Sagara در نقش Luceria

و...

انیمه تلوزیونی Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan در ژانر فانتزی , اکشن , ماجراجویی، توسط استودیو Gekkou درحال ساخت میباشد.

برخی از کارکنانی که اسامی آنها در ساخت این انیمه اعلام شده، شامل:

کارگردان: Tomoki Kobayashi

فیلمنامه نویس: Kazuyuki Fudeyasu

موسیقی: Keiji Inai

و...

همچنین اعلام شده آهنگ اوپنینگ انیمه با عنوان "Up Start" توسط Amatsuki و آهنگ اندینگ با عنوان "Strobe Fantasy (ストロボ・ファンタジー)" توسط May’n اجرا میشود.

Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Kaitou با تصویرگری Almic، در تاریخ 1 جولای 2021 (10 تیر 1400) منتشر شده است. این لایت ناول ابتدا بصورت یک ناول وب، در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 9 آپریل 2019 شروع به انتشار کرد و سپس از اول جولای 2021 توسط Hobby Japan به صورت چاپی منتشر شد.

جلد هفتم این لایت ناول در 29 سپتامبر 2023 منتشر شد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Kaito Takagi یک پسر دبیرستانی معمولی است که روزهای خود را به کاوش در سیاه چال‌های ژاپن می‌گذراند و برای دریافت مقداری پول اضافی به شکار slime می‌پردازد. بعلاوه این کار، او بی سر و صدا دوست دوران کودکی خود، دختر محبوب کلاس را تحسین می کند. یک روز، یک slime طلایی کمیاب ظاهر می شود، و پس از اینکه Kaito آن را شکست می دهد، یک آیتم فوق العاده ارزشمند پیدا می کند - کارتی که می تواند موجودات افسانه ای را احضار کند! او تصمیم می گیرد از آن استفاده کند و یک دوشیزه جنگجوی خیره کننده را احضار میکند. اکنون، Kaito این شانس را دارد که از زندگی کاوشگر معمولی خود بالاتر برود.


دانلود انیمه Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan (به محض انتشار)

اخبار
152
0
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.