تریلر جدید انیمه Fairy Tail: 100-nen Quest منتشر شد

تریلر جدید انیمه Fairy Tail: 100-nen Quest منتشر شد

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی "Fairy Tail" روز جمعه از تریلر جدید منتشر شده برای انیمه تلوزیونی جدید این فرنچایز با عنوان (Fairy Tail: 100-nen QuestFairy Tail: 100 Years Quest رونمایی کرد. این تریر منتشر شده آهنگ اوپنینگ این انیمه را نمایش میدهد.

این آهنگ اوپنینگ با عنوان "Story" توسط گروه Da-iCE اجرا میشود. همچنین اعلام شده آهنگ اندینگ این انیمه با عنوان "Tomo yo Koko de Sayonara da (友よ ここでサヨナラだ)" توسط گروه Boku ga Mitakatta Aozora (僕が見たかった青空) درحال اجرا میباشد.

این انیمه تلوزیونی طبق گفته های قبلی، قرار است در تاریخ 7 جولای 2024 (17 تیر 1403) در ژاپن از شبکه های تلوزیونی TV Tokyo, TV Osaka, TV Aichi, TV Setouchi, TV Hokkaido, و TVQ Kyushu به نمایش در بیاید. 

Fairy Tail: 100-nen Quest


برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Tetsuya Kakihara در نقش Natsu Dragneel

Aya Hirano در نقش Lucy Heartfilia

Rie Kugimiya در نقش Happy

Yūichi Nakamura در نقش Gray Fullbuster

Sayaka Ōhara در نقش Erza Scarlet

Satomi Satou در نقش Wendy

و...

انیمه تلوزیونی Fairy Tail: 100-nen Quest در ژانر شونن , فانتزی , اکشن , ماجراجویی، توسط استودیو J.C.Staff درحال ساخت میباشد.

Fairy Tail: 100-nen Quest


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

جستجوی ۱۰۰ ساله: یه ماجراجویی فوق‌العاده سخت و خطرناکه که هیچکس نتونسته توی این ۱۰۰ سال این ماموریت رو انجام بده. کلی ساحره تلاش کردن که از پسش بر بیان، ولی یا خیلی بد شکست خوردن یا وضعیتشون به بدتر از اون ختم شده. اما Natsu Dragneel و دوستاش، Lucy، Gray، Erza و وندیWendy با کمک دو تا موجود کوچولو به اسم Happy و Charlés، تصمیم گرفتن که این چالش رو قبول کنن و ببینن چی میشه!


دانلود انیمه Fairy Tail: 100-nen Quest (به محض انتشار)

اخبار
112
1
3 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.