مانگا Ijiranaide, Nagatoro-san با انتشار سه چپتر دیگر به پایان میرسد

مانگا Ijiranaide, Nagatoro-san با انتشار سه چپتر دیگر به پایان میرسد

هنرمند و نویسنده مانگا Nanashi با نام مستعار "774" در حساب توییتر رسمی خود اعلام کرد که مانگا (Ijiranaide, Nagatoro-san) Don't Toy With Me, Miss Nagatoro بصورت رسمی با انتشار سه چپتر دیگر به پایان میرسد.

همچنین اعلام شد، چپتر 154 این مانگا که آخرین چپتر آن نیز خواهد بود، در تاریخ 17 جولای 2024 (27 تیر 1403) منتشر خواهد شد.

مانگا Ijiranaide, Nagatoro-san برای اولین بار در مجله Magazine pocket، توسط Nanashi، ماناگاکا این اثر، در تاریخ 7 نوامبر 2017 (16 آبان 1396) منتشر شد. این مانگا از 19 نوامبر 2019 به زبان انگلیسی با عنوان Don't Toy With Me, Miss Nagatoro توسط Vertical Inc درحال انتشار میباشد. این مجموعه همچنین از طریق K Manga به صورت همزمان نیز منتشر میشود.

Kodansha نوزدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 9 آپریل منتشر کرد.

Ijiranaide, Nagatoro-san


همچنین این مانگا الهام بخش یک انیمه تلوزیونی دو فصله میباشد که فصل اول با عنوان "Ijiranaide, Nagatoro-san" در 12 قسمت در سال 2021 و فصل دوم با عنوان "Ijiranaide, Nagatoro-san 2nd Attack" همانند فصل اول در 12 قسمت در سال 2023، از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در آمد.

ساخت فصل اول این انیمه بر عهده استودیو Telecom Animation Film و فصل دوم توسط استودیو OLM صورت گرفت.

Ijiranaide, Nagatoro-san


خلاصه داستان این مانگا:

دانش‌آموز دبیرستانی «هایاسه ناگاتورو» عاشق اینه که وقت‌های بیکاری سر به سر سنپای‌ش بذاره! بعد از اینکه ناگاتورو و دوستاش به طور تصادفی نقاشی یه هنرمند مشتاق رو پیدا می‌کنن، اونا از بی‌رحمانه سربه‌سر گذاشتن سنپای خجالتیشون لذت می‌برن. و اون با سماجت خاصی تصمیم میگیره این بازی ظالمانه رو ادامه بده و هر روز بهش سر میزد تا سنپای هر کاری که اون می‌خواد رو به سرعت انجام بده، که کاملا باعث اذیت شدن سنپای میشد. یه مقدار برنگیخته و تا حدودی ترسیده، سنپای دائما به زور وارد مسخره بازی‌هاش میشد همونطور که از سلایقش، عادت‌هاش و حتی شخصیتش بر علیه استفاده میشد و ...

اخبار
121
4
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.