مانگا Sousei no Onmyouji با انتشار سه چپتر دیگر به پایان میرسد

مانگا Sousei no Onmyouji با انتشار سه چپتر دیگر به پایان میرسد

طبق خبری که شماره جولای مجله Jump SQ از Shueisha's روز سه شنبه منتشر کرد، فاش شد که مانگا (Sousei no Onmyouji) Twin Star Exorcists با انتشار سه چپتر دیگر بصورت رسمی به پایان میرسد.

اگر تاخیر غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، این مانگا در ماه سپتامبر امسال (شهریور 1403) به طور کامل به اتمام میرسد.

همچنین Sukeno در اکتبر 2020 از آغاز آرک نهایی این مانگا در ماه نوامبر همان سال خبر داده بود. او همچنین در اکتبر 2021 اعلام کرد که این آرک نهایی به سه بخش تقسیم می‌شود که بخش اول آن در نوامبر 2021 به پایان رسید.

مانگا Sousei no Onmyouji برای اولین بار توسط Yoshiaki Sukeno، مانگاکا این اثر، در تاریخ 2 نوامبر 2013 (11 آبان 1392) در مجله Jump SQ منتشر شد. این مانگا از 7 جولای 2015 به زبان انگلیسی با عنوان Twin Star Exorcists توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint درحال انتشار میباشد.

همچنین این مانگا به زبان اسپانیایی توسط سرمقاله Norma از 29 اکتبر 2016 منتشر میشود.

Shueisha سی و چهارمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 4 جولای منتشر خواهد کرد.

Sousei no Onmyouji


خلاصه داستان این مانگا:

برای قرن ها، موجودات وحشتناکی به اسم "Kegare" از دنیای دیگه ای به اسم "Magano" به ژاپن حمله میکردن و همه جا رو به هم میریختن. خوشبختانه یه سری مرد و زن شجاع که بهشون "جن گیر" میگن، مخفیانه با این هیولاها میجنگن و سعی می کنن نابودشون کنن.
تو این بین، یه پسر 14 ساله به اسم "Rokuro Enmadou" هست که خیلی با استعداد و قویه و میتونه جن گیرخوبی بشه. ولی یه اتفاق بد تو گذشته باعث شده از آنها متنفر بشه و دیگه نمی خواد قوی ترینجن گیر دنیا بشه. برعکس او یه دختر هم سن و سالش به اسم "Benio Adashino" هست که خیلی زیبا و با استعداده و همه بهش امید دارن که بتونه دنیا رو از شر Kegare نجات بده.

اخبار
93
0
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.