مانگا Akatsuki no Yona وارد آرک نهایی شد

مانگا Akatsuki no Yona وارد آرک نهایی شد

هنرمند و طراح مانگا، Mizuho Kusanagi، روز شنبه در حساب توییتر رسمی خود فاش کرد که مانگا (Akatsuki no Yona) Yona of the Dawn وارد آرک نهایی داستان خود شده و به زودی به پایان خواهد رسید.

Mizuho همچنین در ادامه این خبر، دریافت جایزه مانگای پرفروش در بخش کتاب الکترونیکی Rakuten Kobo برای سال 2024 اشاره کرد.

مانگا Akatsuki no Yona برای اولین بار در تاریخ 5 آگوست 2009 (14 مرداد 1388) در مجله Hana to Yume، توسط Mizuho Kusanagi منتشر شد. این مانگا از 2 آگوست 2016 به زبان انگلیسی با عنوان Yona of the Dawn توسط VIZ Media تحت عنوان Shojo Beat درحال انتشار نیباشد.

همچنین مجوز انتشار این مانگا به زبان اسپانیایی توسط انتشارت Norma دریافت شده و بزودی به منتشر خواهد شد.

Akatsuki no Yona


خلاصه داستان این مانگا:

تنها شاهزاده خانم این سرزمین و صاحب یک زندگی لوکس و اشرافی بهترین لباس، بهترین زیورآلات، و از همه مهمتر عشق پدرانه ی پادشاه و داشتن یک پسر عموی خیلی خوش تیپ به اسم Soo-won که هر کسی آرزوی بودن با اون رو داره خب دیگه چی از این بهتر…فقط اگر این محافظ آزار دهنده Son Hak و این موهای قرمز هم از زندگی شاهزاده خانم حذف میشد دیگه هیچ مشکلی باقی نمی موند! اما جهان شاهزاده خانم در یک چشم به هم زدن تغییر کرد پسر عموی مورد علاقش پدرش را کشت تا پادشاهی را از آن خودش کنه و حالا شاهزاده خانم بی پناه به همراه تنها محافظش Son Hak از قصر فرار می کنه تا پا در مرحله ی جدیدی از زندگی بزاره …

اخبار
114
2
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.