مانگا Ookiku Furikabutte وارد وقفه شد

مانگا Ookiku Furikabutte وارد وقفه شد

طبق خبری که در شماره جولای مجله ماهانه Afternoon از Kodansha منتشر شد، مانگا ورزشی "Ookiku Furikabutte" به طور ناگهانی در این شماره مجله وارد وقفه شد.

این مجله دلیل این وقفه را اعلام نکرد. همچنین تاریخ انتشار دوباره این مجموعه مشخص نشده است.

مانگا Ookiku Furikabutte برای اولین بار توسط Asa Higuchi، مانگاکا این اثر، در تاریخ 25 سپتامبر 2003 (3 مهر 1382) در مجله Afternoon منتشر شد. این مجموعه تاکنون در 36 جلد منتشر شده است. این مانگا در سال 2006 جایزه فرهنگی Tezuka را برای بهترین اثر خلاقانه و در سال 2007 جایزه مانگای Kodansha را برای مانگای عمومی دریافت کرد.

این مجموعه همچنین یک بازی ویدیویی اقتباسی نیز دریافت کرده است.

Ookiku Furikabutte


خلاصه داستان این مانگا:

Ren Mihashi عاشق بیسبال و پرتاب توپ از روی تپه است، آنقدر که حاضر نیست به هیچ قیمتی از زمین بازی بیرون بیاید. اما این موضوع باعث شده بود که هم تیمی‌هایش در مدرسه راهنمایی از او متنفر باشند و او را مقصر باخت‌های پی در پی تیم بدانند. حتی آن‌ها فکر میکردند که فقط به خاطر پارتی‌بازی، Mihashi بازیکن ثابت شده است. تمام این اتفاقات باعث شد که Ren ناامید شود و به دبیرستان دیگری برود. او دیگر به خودش و آینده‌اش در بیسبال هیچ امیدی نداشت.
اما همه چیز با ورود Ren به دبیرستان Nishiura تغییر کرد. در این دبیرستان، تیمی تازه تشکیل شده بود که مربی و بازیکنانش استعداد Ren را تشخیص دادند. یکی از این بازیکنان، Takaya Abe، که به عنوان یک "گیرنده خشن" شناخته میشد، هم تیمی جدید Ren شد. Abe به Ren قول داد که تمام توانایی‌های او را به عنوان یک پرتاب‌کننده فوق‌العاده شکوفا کند، به شرطی که Ren  هرگز از دستورات او سرپیچی نکند.
اینگونه بود که Ren سفری جدید را برای رسیدن به قدرت و اعتماد به نفس آغاز کرد. سفری که او را به همراه هم تیمی‌های جدیدش در زمین‌های مختلف بیسبال به چالش خواهد کشید.

اخبار
79
0
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.