مانگا Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen وارد وقفه شد

مانگا Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen وارد وقفه شد

حسابت توییتر رسمی مجله و انتشارات Jump SQ از Shueisha روز چهارشنبه در خبری رسمی اعلام کرد که مانگا (Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen) Rurouni Kenshin: Hokkaido Arc در تاریخ 4 ژوئن در شماره جولای این مجله بمدت یک ماه وارد وقفه خواهد شد.

این سری در شماره آگوست که در 4 جولای منتشر میشود، به انتشار دوباره خود بازخواهد گشت.

مانگا Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen برای اولین بار به نویسندگی Nobuhiro Watsuki و طراحی Kaoru Kurosaki، در تاریخ 4 نوامبر 2016 (14 آبان 1395) در مجله Jump SQ منتشر شد.

 این مانگا در دسامبر 2017 پس از اینکه Watsuki نویسنده این مانگا به جرم داشتن پورنوگرافی کودک متهم شد، به وقفه افتاد. این مجموعه بعداً در ژوئن 2018 انتشار خود را از سر گرفت.

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen


خلاصه داستان این مانگا:

در شانزدهمین سال از دوران Meiji، پنج سال از شورش Makoto Shishio و توقف Kenshin Himura میگذرد. اگرچه آتش انقلاب خاموش شده، اما زخم‌های آن هنوز در سراسر ژاپن حس میشود. بقایای گروه او پراکنده شده‌اند، برخی آرامش یافته و برخی دیگر به مبارزه ادامه میدهند. در پی تلاش یک گروه از باقی‌ماندگان برای احیای انقلاب، شمشیر قدیمی Shishio به دست Ashitarou Hasegawa، یتیمی بی‌خانمان، می‌افتد. این اتفاق، Aran Inoue، پسری 16 ساله دورگه ژاپنی-آمریکایی و Asahi Kubota، یک مزدور را درگیر نبردی خطرناک میکند و آنها را بدون پناهگاه رها میکند. اما خوشبختانه، Kamiya dojo همیشه پذیرای افراد سرگردان بوده، بدون آنکه در گذشته آنها سرک بکشد.

اخبار
62
0
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.