تریلر انیمه Berserk: The Black Swordsman منتشر شد

تریلر انیمه Berserk: The Black Swordsman منتشر شد

روز شنبه استودیو سازنده انیمه Eclypse از طریق توییتر، یوتیوب و وبسایت رسمی استودیو، اولین تریلر رسمی از انیمه مورد انتظار "Berserk: The Black Swordsman" را به نمایش گذاشت. این تریلر که با استقبال گسترده ای روبرو شده در مدت زمان 3 و دقیقه 30 ثانیه منتشر شده است.

در این تریلر منتشر شده، شاهد انیمیشن‌های جدیدی از استودیو Eclypse هستیم و همچنین به طور رسمی تایید میشود که این پروژه جدید در تابستان سال 2025 منتشر خواهد شد. فعلا جزئیات دقیقی از نحوه انتشار این انیمه فاش نشده است.


همچنین از دو پوستر جدید و اخیر این انیمه که توسط استودیو Eclypse منتشر شده را در ادامه میتوانید تماشا کنید:

Berserk: The Black Swordsman


Berserk: The Black Swordsman


 انیمه Berserk: The Black Swordsman که به طور مستقل از استودیوهای رسمی در حال ساخت میباشد، گفته میشه که اقتباس کاملی از جلد اول مانگا "Berserk" اثر Kentarou Miura خواهد بود.

مانگا Berserk همانطور که میدانید توسط Kentarou Miura مانگاکا این اثر، برای اولین بار در تاریخ 25 آگوست 1989 (3 شهریور 1368) در مجله Young Animal منتشر شده بود. در ماه می سال 2021، Kentarou Miura، به‌طور ناگهانی در سن 54 سالگی درگذشت و چپتر 364 مانگا Berserk پس از مرگ او در 10 سپتامبر 2021 منتشر شد.

Miura در طول زندگی اغلب جزئیات داستانی این مانگا را با دوست دوران کودکی‌اش و همکار مانگاکاش Kouji Mori به اشتراک گذاشته بود. انتشار این مانگا زیرنظر Kouji Mori و با همکاری استودیو Gaga در تاریخ 24 ژوئن 2022 از سر گرفته شد.

این مجموعه همچنین بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان چاپ شده است و از 4 نوامبر 2003 به زبان انگلیسی توسط Dark Horse درحال انتشار میباشد. همچنین این مانگا در ایتالیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، برزیل، کره جنوبی، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، لهستان، مکزیک و ترکیه منتشر میشود.

Berserk

اخبار
321
17
4 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.