کنیچی سوزومورا، صداپیشه محبوب، به دلیل مشکلات سلامتی فعالیت خود را متوقف میکند

کنیچی سوزومورا، صداپیشه محبوب، به دلیل مشکلات سلامتی فعالیت خود را متوقف میکند

دفتر استعدادیابی Intention روز پنجشنبه در گزارشی رسمی اعلام کرد که Kenichi Suzumura، دوبلور و خواننده محبوب ژاپنی، به دلیل وضعیت نامساعد سلامتی، فعالیت‌های خود را برای مدتی متوقف میکند. طبق گفته این دفتر استعدادیابی، سلامتی Suzumura در مدتی اخیر رو به وخامت گذشته بود و پس از معاینه توسط پزشک، مشخص شد که او به مدتی استراحت نیاز دارد. 

دفتر استعدادیابی Intention تاکید کرد که سلامتی Suzumura در اولویت قرار دارد و تاریخ بازگشت او به فعالیت‌های هنری در آینده اعلام خواهد شد.

Kenichi Suzumura علاوه بر فعالیت به عنوان مدیر دفتر استعدادیابی Intention که در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد، در زمینه صداپیشگی نیز بسیار فعال است. او به تازگی صداپیشگی شخصیت Bravern در انیمه "Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern" و Shinichirou Niwa در انیمه "Dog Signal" را برعهده داشته است.

علاوه بر این، Suzumura در حال حاضر در حال صداپیشگی شخصیت Obanai Iguro در انیمه "Kimetsu no Yaiba: Hashira Geiko-hen" است که از 23 اردیبهشت درحال پخش میباشد.


Suzumura به خاطر صداپیشگی در انیمه‌های محبوبی مانند "Gintama" ، "Kimetsu no Yaiba" ، "Blue Lock" و "Captain Tsubasa" شناخته شده است.

او همچنین به عنوان خواننده نیز فعالیت می‌کند و چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

اخبار
180
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.