بازی !Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board در ماه جولای برای PS5، PS4، Xbox، PC عرضه میشود

بازی !Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board در ماه جولای برای PS5، PS4، Xbox، PC عرضه میشود

وب سایت رسمی ژاپنی بازی "!Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board" روز دوشنبه از در خبری رسمی تاریخ عرضه این بازی را بر روی پلتفرم های PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC از طریق Steam را فاش کرد.

این بازی قرار است بر روی این پلتفرم های در تاریخ 17 جولای (27 تیر) در ژاپن عرضه شود. همچنین اعلام شده که پیش سفارش برای هر پلتفرم از پنجشنبه این هفته شروع میشود. کارکنان بازی همچنین گفتند که یک آپدیت رایگان در تابستان منتشر خواهند کردند که شخصیت های Kanao Tsuyuri و Genya Shinazugawa را به عنوان شخصیت های قابل بازی اضافه میکند.

!Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board


این بازی برای اولین بار به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم Nintendo Switch در تاریخ 25 آپریل در ژاپن و در 26 آپریل در قاره آمریکا و اروپا عرضه شد.

در این بازی حداکثر چهار بازیکن می توانند بازی را به صورت آنلاین یا آفلاین انجام دهند. 12 شخصیت قابل بازی از جمله Tanjiro، Zenitsu، Inosuke ،nine Hashira و Nezuko بعنوان یک شخصیت پشتیبان وجود دارد. همچنین در این بازی مکانیک روز و شب وجود دارد که فضاهای هر تخته را تغییر می دهد، که شامل مکان هایی مانند کوه Fujikasane و Asakusa می شود. این بازی همچنین دارای مینی گیم های مخلتفی میباشد.

اخبار
212
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.