زمان پخش فصل دوم انیمه Megami no Café Terrace مشخص شد | به همراه تریلر

زمان پخش فصل دوم انیمه Megami no Café Terrace مشخص شد | به همراه تریلر

وبسایت رسمی فرنچایز "Megami no Café Terrace" روز چهارشنبه از اولین تریلر رسمی منتشر شده برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Megami no Café Terrace Season 2) The Café Terrace and Its Goddesses Season 2 به همراه پوستر جدیدی از آن رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده اسامی برخی از بازیگران جدید را معرفی و همچنین تاریخ پخش این انیمه را فاش میکند.

فصل دوم این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 5 جولای 2024 (15 تیر 1403) در ژاپن از MBS/TBS در واحد برنامه ریزی Super Animeism TURBO نمایش داده شود. همچنین شرکت Crunchyroll اعلام کرد این انیمه را در حین پخش در ژاپن استریم خواهد کرد. 


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Megami no Café Terrace Season 2


بازیگران جدید معرفی شده، عبارتند از (در پوستر بالا بترتیب از چپ به راست): 

Kana Hanazawa در نقش Hekiru Yoshino

Reina Ueda در نقش Moemi Sо̄ya

Ayana Taketatsu در نقش Ririka Chiyoda

Yū Serizawa در نقش Valentina Azuma

Rie Takahashi در نقش Mao Takasaki

و...

انیمه تلوزیونی Megami no Café Terrace Season 2 در ژانر کمدی , شونن , عاشقانه , شخصیت بالغ، توسط استودیو Tezuka Productions درحال ساخت میباشد.

Megami no Café Terrace Season 2


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Megami no Café Terrace" برای اولین بار در تاریخ 7 آپریل 2023 (18 فروردین 1402) در واحد برنامه ریزی واحد برنامه ریزی "Animeism" MBS و TBSبه نمایش در آمد. همچنین شرکت Crunchyroll این انیمه را طبق گفته خود در حین پخش در ژاپن، استریم کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - شونن و عاشقانه، به کارگردانی Satoshi uwahara توسط استودیو Tezuka Productions ساخته شده بود. همانند فصل اول ساخت فصل دوم هم برعهده این استودیو میباشد.

Megami no Café Terrace


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Kouji Seo مانگاکا این اثر، در تاریخ 17 فوریه سال 2021 (29 بهمن 1399) در مجله هفتگی Shounen Magazine منتشر شده است.

این مانگا از 18 اکتبر 2022 به صورت دیجیتالی با عنوان The Café Terrace and Its Goddesses توسط Kodansha USA به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

وقتی مادربزرگ هایاتو از دنیا می‌ره، اون تصمیم می‌گیره کافه‌ی قدیمی‌ای که مادربزرگش توی ساحل داشت رو بفروشه. غاقل از اینکه 5 تا خانم جوون هم اونجا زندگی می‌کنن و خودشون رو خانواده‌ی اون می‌دونن! بغضشون برای باز نگه داشتن کافه، هایاتو رو قانع می‌کنه که امتحانش کنه... ولی شاید حتی نیت خوبشون هم به اندازه‌ی کافی خوب نباشه که باعث شه جواب بده! و اون حتی با این 5 خانم هم زندگی می‌کنه؟


دانلود انیمه Megami no Café Terrace Season 2 (به محض انتشار)

اخبار
194
0
4 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.