ساخت انیمه Kujima Utaeba Ie Hororo تایید شد

ساخت انیمه Kujima Utaeba Ie Hororo تایید شد

وبسایت رسمی شرکت Shogakukan روز جمعه در خبری رسمی اعلام کرد که ساخت انیمه تلوزیونی جدیدی با عنوان "Kujima Utaeba Ie Hororo" که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، تایید شده است. بلافاصله بعد این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از پوستر رسمی برای این انیمه رونمایی شد.

این وبسایت فعلا جزئیات دیگری در ارتباط با انیمه فاش نکرد.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Kujima Utaeba Ie Hororo


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Akira Konno، مانگاکا این اثر، در تاریخ 10 سپتامبر 2021 (19 شهریور 1400) در مجله Gessan منتشر شده است. 

Shogakukan اولین جلد گردآوری شده از این مانگا را در آپریل 2022 و جلد پنجم و آخر را در روز جمعه منتشر کرد.

مانگا Kujima Utaeba Ie Hororo در سال 2022 نامزد رده چاپی هشتمین "Next Manga Awards" شد. این مانگا همچنین در لیست 20 مانگا برتر برای خوانندگان مرد در سال 2023 در !Kono Manga ga Sugoi قرار گرفت.

Kujima Utaeba Ie Hororo


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Arata Kouda، پسری که در سال اول راهنمایی بود، در پاییز با موجود عجیبی به اسم Kujima که شبیه پرنده بود، آشنا شد. Kujima گرسنه بود و Arata دلش برایش سوخت، به همین خاطر او را به خانه برد. اما مشکلی وجود داشت: برادر بزرگتر Arata در امتحانات ورودی دانشگاه رد شده بود و در خانه بیکار بود. Kujima از این شرایط سوء استفاده کرد و به جای اینکه فقط تا زمستان بماند، در خانه Arata ماندگار شد و مثل یک مفت خور از غذا و امکانات خانه استفاده می‌کرد. Kujima به Arata قول داده بود که با آمدن بهار از خانه آنها می‌رود، اما...


دانلود انیمه Kujima Utaeba Ie Hororo (به محض انتشار)

اخبار
193
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.