لایت ناول Banished from the Hero's Party در جلد پانزدهم به پایان میرسد

لایت ناول Banished from the Hero's Party در جلد پانزدهم به پایان میرسد

جلد چهاردهم لایت ناول (Shin no Nakama ja Nai to Yuusha no Party wo Oidasareta node, Henkyou de Slow Life suru Koto ni Shimashita) Banished from the Hero's Party, I Decided to Live a Quiet Life in the Countryside  به قلم "Zappon" و "Yasumo" که در تاریخ 1 می منتشر شد خبر مهمی را برای طرافداران این مجموعه داشت.

طبق این خبر، داستان این مجموعه جذاب بصورت رسمی با انتشار جلد پانزدهم به پایان خواهد رسید.

این لایت ناول به نویسندگی Zappon و با تصویرگری Yasumo در تاریخ 1 ژوئن 2018 (11 خرداد 1397) منتشر شده بود. این مجموعه به زبان انگلیسی با عنوان Banished from the Hero's Party, I Decited to Live a Quiet Life in the Country توسط Yen Press تحت عنوان Yen On از 22 سپتامبر 2020 درحال انتشار میباشد.

در ابتدا این لایت ناول به عنوان یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 21 اکتبر 2017 منتشر شد. سپس نسخه اصلاح شده و مصور آن توسط شرکت Kadokawa تحت عنوان Kadokera Sá منتشر شد.

Shin no Nakama ja Nai to Yuusha no Party wo Oidasareta node, Henkyou de Slow Life suru Koto ni Shimashita


خلاصه داستان این لایت ناول:

یک ماجراجوی پهلوان و زورمند آرزوی این رو داره که... یه داروخانه تاسیس کنه؟ رِد زمانی عضو دسته‌ی قهرمان بود، گروه قدرتمندی که مقدر شده بود تا دنیا رو از نیرو های شیطانیِ ارباب اهریمنی خشمناک، تاراکسون، نجات بده. البته تا اینکه یکی از هم‌رزمانش اون رو از گروه بیرون انداخت. به امید اینکه بتونه یه زندگی راحت رو در جبهه بگذرونه، هدف جدید رِد اینه که یه داروخانه باز کنه. اگرچه، نگه داشتن راز زندگی پیشینش از فاش شدن، ممکنه به اون راحتی‌ای که فکر می‌کنه نباشه. مخصوصا وقتی که ریت زیباروی، ماجراجویی که به گذشته رِد مربوط میشه، سر و کله‌اش پیدا میشه و از اون میخواد که به خونه‌ش نقل مکان کنه!

اخبار
142
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.