ساخت انیمه Tougen Anki تایید شد | همراه تریلر

ساخت انیمه Tougen Anki تایید شد | همراه تریلر

شرکت رسانه ای در بخش های ویژه توکیو، ژاپن REMOW روز سه شنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد که یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Tougen Anki" که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، در دست ساخت قرار دارد.

بلافاصله بعد این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از تریلر و پوستری برای معرفی این انیمه رونمایی شد. همچنین این تریلر منتشر شده اسامی دو بازیگر اصلی این انیمه را اعلام میکند.

این انیمه تلوزیونی همانطور که در تریلر منتشر شده ذکر شد، قرار است در سال 2025 (1403 - 1404) در ژاپن به نمایش در بیاید. فعلا اسم استودیو سازنده انیمه اعلام نشده است.


بازیگران معرفی شده در این انیمه؛ Kazuki Ura در نقش Shiki Ichinose و Hiroshi Kamiya در نقش Naito Mudano میباشد.

Tougen Anki


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Yura Urushibara، مانگاکا این اثر، در تاریخ 11 ژوئن 2020 (22 خرداد 1399) در مجله هفتگی Shounen Champion منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Tougen Anki: Dark Demon of Paradise توسط Yen Press درحال انتشار میباشد.

همچنین این مجموعع به زبان فرانسوی با عنوان Tôgen Anki توسط Kana از 4 فوریه 2022 و به زبان ایتالیایی با عنوان Togen Anki توسط Panini Comics از 29 سپتامبر 2022 درحال منتشر شدن میباشد.

مانگا Tougen Anki در هفتمین دوره جوایز Tsugi ni Kuru Manga در سال 2021 نامزد بهترین مانگا چاپی شده بود.

Tougen Anki


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

از قدیم‌الایام، دو گروه با خون‌های متفاوت در رگ‌هایشان با هم در جدال بودند: موموتاروها و اونی‌ها. اونی‌ها که موجوداتی بی‌توجه، تندخو و آشوب‌طلب هستند، همیشه سعی در آزار و اذیت انسان‌ها دارند. اما در مقابل، موموتاروها، وظیفه‌ی خود میدانند که از دنیای انسان در برابر این موجودات وحشی محافظت کنند. یکی از این موموتاروها، پسری به نام Shiki Ichinose است. Shiki برخلاف وظیفه‌ی خود، نوجوانی بی‌ملاحظه و بی‌مسئولیت است که از سرکشی خود لذت میبرد و حتی به اخراج شدن از مدرسه افتخار میکند. با وجود این رفتارهای نادرست، پدرخوانده‌ی Shiki، مردی به نام Tsuyoshi، عمیقاً به او اهمیت می‌دهد و از او مراقبت میکند.

در یک اتفاق ناگهانی، یکی از موموتاروها به خانه‌ی Tsuyoshi و Shiki حمله می‌کند و به دنبال Shiki می‌گردد. در این لحظه، راز بزرگی آشکار می‌شود: Tsuyoshi هم یک Momotarou است! او سال‌هاست که Shiki را پنهان کرده و حتی هویت اونی او را از خودش هم مخفی نگه داشته است. Tsuyoshi برای نجات Shiki، با فداکاری تمام جان خود را برای نجات او به خطر می‌اندازد و در لحظات آخر زندگی، راز خود را فاش میکند. اما این فداکاری، اتفاق ناگواری به دنبال دارد. با مرگ Tsuyoshi ، خون اونی Shiki برای اولین بار بیدار می‌شود و او را به هیولایی بی‌رحم و پر از خشم و انتقام تبدیل میکند.


دانلود انیمه Tougen Anki (به محض انتشار)

اخبار
330
0
4 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.